Gå til innhold

Vi har fått distrikt!

Anbefalte innlegg

Hei...

Gratulerer her også. Som du vet kommer jo vår eldste snuppe derfra...

Så det er bare å ta turen hit, så får dere MASSE info om Bucaramanga!!!

Måtte det gå fort til tildeling!!!

Hilsen

Kan være vi tar deg på ordet. Vi snakkes uansett!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med et flott distrikt!

Vi var der i juni/juli i år og bodde på Club Campestre. Et flott hotell! Kontaktpersonen dere skal ha er ei veldig søt og snill dame, hun er bare helt fantastisk!!

Husker ikke helt om du har fått linken til reisebloggen vår?? Der står det i alle fall masse om hva som er å gjøre og hva som er å se i Bucaramanga...

Håper telefonen kommer snart!!!

Hilsen fra

Takk for det!

Jo da jeg har tilgang til din blogg. Og har lest den opp til flere ganger alt.

Ser ut til at Bucaramanga er et flott sted å være på.

Håper det går bra med dere alle 4. Jeg tar kontakt på mail når jeg finner ut litt hvilke spørsmål jeg har.

Ha en flott nyttårshelg!

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner!

Vi prøver å være realistisk i forhold til ventetid, men kan ikke noe for at jeg nå likevel ble litt optimistisk. Det virker som det går ganske greit i Bucarmanga for tiden....men den god trenden kan jo snu...

Gratulerer så mye med et flott distrikt!

Vi var der i juni/juli i år og bodde på Club Campestre. Et flott hotell! Kontaktpersonen dere skal ha er ei veldig søt og snill dame, hun er bare helt fantastisk!!

Husker ikke helt om du har fått linken til reisebloggen vår?? Der står det i alle fall masse om hva som er å gjøre og hva som er å se i Bucaramanga...

Håper telefonen kommer snart!!!

Hilsen fra

den over skulle være her

Takk for det!

Jo da jeg har tilgang til din blogg. Og har lest den opp til flere ganger alt.

Ser ut til at Bucaramanga er et flott sted å være på.

Håper det går bra med dere alle 4. Jeg tar kontakt på mail når jeg finner ut litt hvilke spørsmål jeg har.

Ha en flott nyttårshelg!

Ja det må du bare gjøre! :-)

Tusen takk for alle gratulasjoner!

Vi prøver å være realistisk i forhold til ventetid, men kan ikke noe for at jeg nå likevel ble litt optimistisk. Det virker som det går ganske greit i Bucarmanga for tiden....men den god trenden kan jo snu...

Tvihold på første tanke,,Du skal se at dere snart er en familie på 4:-)

Ha en fin nyttårsfeiring..

Hilsen oss 3 :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...