Gå til innhold

Finnes det bleier som holder?

Anbefalte innlegg

Vår gutt er fire år, og sluttet med dagbleie for et år siden. Jeg er klar over at det ikke er helt unormalt for fireåringer å tisse på seg om natta, men de siste nettene har vi skiftet sengetøy to ganger hver natt. Han er høy og stor, ca 20 kilo, og er ellers i god form. Det er ikke noe problem for oss om han bruker nattbleie et år til, hvis vi bare kunne finne noe som holdt. Bleia er ikke spesielt full, det er bare at det havner utenfor. Jeg føler virkelig med dere som har stått opp og skiftet sengetøy på barnas seng hver natt i ti år! Er takknemlig for alle råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259467-finnes-det-bleier-som-holder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eg kanskje kan anbefale er tena sine produkter, dette er bleier i str xtra-small til small som er for litt eldre barn som fortsatt har problemer

TENA Slip Plus X-Small

TENA Slip Plus XS har en enkel og unik lukkemekanisme. Tapen kan åpnes og lukkes flere ganger. Elastikken i ryggen gjør at produktet sitter godt inntil kroppen. TENA Slip har lekkasjesperrer og meget stor absorpsjonskapasitet, noe som gjør den til en meget lekkasjesikker bleie.

TENA Pants XS og S - buksebleie

TENA Pants er myk og diskret med en stofflignende ytterside. Elastikken i TENA Pants gjør at den føyer seg etter kroppen. Lekkasjesperrer, god passform og stor absorpsjonskapasitet gjør TENA Pants meget lekkasjesikker. Passer godt til barn som er for store til Libero Up&Go.

Det eg kanskje kan anbefale er tena sine produkter, dette er bleier i str xtra-small til small som er for litt eldre barn som fortsatt har problemer

TENA Slip Plus X-Small

TENA Slip Plus XS har en enkel og unik lukkemekanisme. Tapen kan åpnes og lukkes flere ganger. Elastikken i ryggen gjør at produktet sitter godt inntil kroppen. TENA Slip har lekkasjesperrer og meget stor absorpsjonskapasitet, noe som gjør den til en meget lekkasjesikker bleie.

TENA Pants XS og S - buksebleie

TENA Pants er myk og diskret med en stofflignende ytterside. Elastikken i TENA Pants gjør at den føyer seg etter kroppen. Lekkasjesperrer, god passform og stor absorpsjonskapasitet gjør TENA Pants meget lekkasjesikker. Passer godt til barn som er for store til Libero Up&Go.

Vi kan også på det sterkeste anbefale disse bleiene, av typen Tena Slip. Dette er meget gode bleier som har hjulpet meg og min sønn til å minimalisere problemet med sengevætingen i mange år. Dersom han er stor for alderen kan kanskje XS passe på han.

• 3 uker senere...
Gjest Singoalla

Vi har samme problem med vår fireårige jente. Løsningen var "Dry Nites" som vi fikk kjøpt på Meny og som jeg tror også finnes på ICA. De finnes i str. 17-30 kg og fungerer strålende. Tørr hele natta, slik at både hun og vi har fått uavbrutt søvn flere netter nå. Litt dyrt, men det funker.

Gjest annlovinda

Vi hadde samme problem med gutten vår den siste tida før han plutselig var tørr om natta også.

De eneste bleien som holdt var Dry Nites, vi kjøpte de på meny. Tror de kostet ca. 60 for en pakke med 10 bleier. Men nå er det et år siden, så mulig prisene er litt annerledes nå.

• 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...