Gå til innhold

Jeg drister meg tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI og velkommen tilbake :-D

Du har vore sakna her, forstår du. Slå deg laus som før, du, no worries :)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

35

• Gemini

7

• mariaflyfly

4

• Katt-ja

2

Skrevet

Det har jeg sett at den gjør, men jeg ser at min ikke tar med f eks tre skritt, pause, tre skritt, pause og så fem skritt. Når jeg står på kjøkkenet blir det mange sånne skritt, og det er dumt at ikke de blir tatt med.

Ja, det er jo sant. Men du får nok bare ta deg noen dansetrinn mens du er i gang, så du kommer opp i flere skritt hver gang du beveger deg ;-)

Skrevet

Ja, det er jo sant. Men du får nok bare ta deg noen dansetrinn mens du er i gang, så du kommer opp i flere skritt hver gang du beveger deg ;-)

Litt pussig at du nevner det, for jeg sto nettopp på kjøkkenet og tok noen dansetrinn ;) Jeg sjekket skrittelleren etterpå, og hvert trinn var registrert!

Skrevet

Nå er jeg nysgjerrig på hva du har liret av deg her inne som er så forferdelig at du ikke skulle være velkommen her...

God jul!

Skrevet

Koselig å se at du er tilbake!!! Du har vært savna her inne :)

Skrevet

Litt pussig at du nevner det, for jeg sto nettopp på kjøkkenet og tok noen dansetrinn ;) Jeg sjekket skrittelleren etterpå, og hvert trinn var registrert!

Artig! :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Det har jo vært opptil flere tråder her hvor folk har etterlyst deg, så det er godt at du er tilbake! :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Åh, godt å se, for jeg har savnet dine gode svar! :o)

Har du hatt en fin julefeiring så langt?

Skrevet

Vi har hatt det veldig koselig, men det har vært roligere enn normalt. Flere av oss har litt influensa, særlig de minste har vært rolige. Heldigvis har de hatt godt humør :)

Fikk du skritteller til jul? Jeg fikk en, men jeg ser at den ikke registrerer småstegene jeg tar, f eks når jeg holder på med matlaging. I går gikk jeg så få steg at det nesten er flaut, hehe.

Det er jo dårlig gjort da, å ikke telle småskritt. Det er jo absolutt bevegelse det også!

Jeg fikk ikke skritteller til jul, men jeg fikk digitalt speilreflekskamera!!! Nå tas det bilder som aldri før i heimen :)

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du ikke være velkommen, jubalong? :)

Har savna deg. *klem*

Koselig å være savnet!

Jeg ble litt overveldet sist jeg var inne her :(

Skrevet

Selvfølgelig er du velkommen.

Tusen takk for det :)

Skrevet

Koselig å se deg igjen - har savna deg!

God jul.

God Jul til deg og dine også, og takk :)

Skrevet

Heisan :o) Har sett etter deg :o)

Tittei! Her er jeg :)

Skrevet

Så klart er du velkommen!

Har sett etter deg jeg også, du med alle dine gode råd kan ikke forsvinne fra oss vet du :o)

:) Det var koselig å høre, takk!

Skrevet

Velkommen :-)) Jeg regnet med at du kom tilbake. Håper de har hatt en fin jul så langt, med eller uten dol

Får jo helt abstinenser uten dol! Og jula har vært veldig koselig så langt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...