Gå til innhold

Jeg drister meg tilbake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

35

• Gemini

7

• mariaflyfly

4

• Katt-ja

2

Nå er jeg nysgjerrig på hva du har liret av deg her inne som er så forferdelig at du ikke skulle være velkommen her...

God jul!

Vel, jeg var ganske sleivete i kjeften når noen spurte hva vi syntes om barn som var i barnehagen 9,5 time om dagen.

Man kan i grunnen si det skapte litt debatt...

Annonse

Åh, godt å se, for jeg har savnet dine gode svar! :o)

Har du hatt en fin julefeiring så langt?

Så koselig å høre Flystripa!

Jula har vært koselig så langt. Lillemann er skikkelig forkjølet, men ellers er vi friske og raske. Dere?

Annonse

Gjest Flystripa

Så koselig å høre Flystripa!

Jula har vært koselig så langt. Lillemann er skikkelig forkjølet, men ellers er vi friske og raske. Dere?

Snuppa har en giga forkjølelse her også, feber særlig om nettene.

Ellers har jula vært perfekt, DS-ene er det lureste vi noengang har anskaffet! Vi pakket dem opp på lillejulaften, og lot de lade over natta, og pakket dem inn igjen og la dem under juletreet.

Masse besøk, alle fornøyde med gavene etc. Jeg fikk det jeg ønsket meg: parfyme, nattøy og penger til å shoppe litt vilt på salget. Og PS2 og singstar *hehe* Litt hes i dag *LOL*

Enn du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...