Gå til innhold

Jeg drister meg tilbake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

35

• Gemini

7

• mariaflyfly

4

• Katt-ja

2

Snuppa har en giga forkjølelse her også, feber særlig om nettene.

Ellers har jula vært perfekt, DS-ene er det lureste vi noengang har anskaffet! Vi pakket dem opp på lillejulaften, og lot de lade over natta, og pakket dem inn igjen og la dem under juletreet.

Masse besøk, alle fornøyde med gavene etc. Jeg fikk det jeg ønsket meg: parfyme, nattøy og penger til å shoppe litt vilt på salget. Og PS2 og singstar *hehe* Litt hes i dag *LOL*

Enn du?

DS'ene falt absolutt i smak her også, ja! Og pappa'n og jeg sitter pale med dem når jentene har lagt seg!

Ellers fikk jeg drømmekameraet mitt! Et gedigent speilreflekskamera. Så nå knipses det enda fler bilder enn før... Skal se jeg snart finner ut at jeg kan ha litt tid til hobby jeg også...

Kjære deg, selvfølgelig er du det! Jeg vet åssen det er å kjenne på at man har har sagt for mye e.l.på dol... da holder jeg meg også langt borte en stund! Men vær velkommen tilbake du :) Savna deg!

Tusen takk, det er godt å høre!

Annonse

Gjest Debra irl

Oj, føler med deg!!! Drar de snart?

Tja. Jeg kan vel ikke spørre flere ganger om når de har tenkt å besøke tante på Gjøvik.... Har spurt nå tre ganger på fire dager + at mamma spurte dem "helt tilfeldig" da vi var på middag hos henne.

For å si det sånn, jeg tar ikke fri fra jobb i morgen likevel. For de reiser garantert ikke i dag, og da blir de hvertfall til rundt middagstid i morgen.

Svigerfar har hintet på at han har lyst å feire nyttårsaften her. Men vi er bedt bort og det er overhodet ikke aktuelt å ta dem med seg dit. Skulle tatt seg ut du....

Jeg lever, men er helt knust. Jeg vil de skal reise, helst frivillig, helst NÅ.

Den er så hyggelig som den kan bli med svigers i hus på 10. dagen....

Sliter litt men men....

Skjønner ikke at du holder ut... Du har min dypeste medfølelse...!

Huff, enkelte kjenner visst jammen ikke sin besøkelstid. Hva tenker de egentlig på?

Gjest Debra irl

Skjønner ikke at du holder ut... Du har min dypeste medfølelse...!

Huff, enkelte kjenner visst jammen ikke sin besøkelstid. Hva tenker de egentlig på?

Jo det kan jeg svare på. Det MÅ da være veldig behagelig at jeg ikke trenger tenke på hva vi skal ha til middag, lage middag eller vaske opp etter middag. Bare takke for at de har handlet til middag, takke når de har laget middag, takke for maten etter middag og takke etter de har satt inn i oppvaskmaskinen. I tillegg trenger jeg jo ikke tenke på når jeg skal legge meg eller stå opp. For de slukker lyset når de skal legge seg, og de vekker meg når natten er over.

Overkjøring??? Tjaaaa. Nytter det å si noe? neeeeei. Jeg har prøvd, men jeg når ikke gjennom! Jeg er så lei. Så lei at jeg ikke tar fri fra jobb i morgen likevel....

Jo det kan jeg svare på. Det MÅ da være veldig behagelig at jeg ikke trenger tenke på hva vi skal ha til middag, lage middag eller vaske opp etter middag. Bare takke for at de har handlet til middag, takke når de har laget middag, takke for maten etter middag og takke etter de har satt inn i oppvaskmaskinen. I tillegg trenger jeg jo ikke tenke på når jeg skal legge meg eller stå opp. For de slukker lyset når de skal legge seg, og de vekker meg når natten er over.

Overkjøring??? Tjaaaa. Nytter det å si noe? neeeeei. Jeg har prøvd, men jeg når ikke gjennom! Jeg er så lei. Så lei at jeg ikke tar fri fra jobb i morgen likevel....

Misunner deg ikke...

Tror jeg hadde vært på mentalsykehus for flere dager siden om jeg hadde vært i dine sko...

Gjest Debra irl

Misunner deg ikke...

Tror jeg hadde vært på mentalsykehus for flere dager siden om jeg hadde vært i dine sko...

Gubbelure jobber der- så jeg har vurdert å spørre om jeg får være med ham på jobb og bli medisinert og få noen samtaler før jeg returnerer til pisken. :-)

Den eneste trøsten jeg har er at ungene _elsker_ å ha dem på besøk.

Gubbelure jobber der- så jeg har vurdert å spørre om jeg får være med ham på jobb og bli medisinert og få noen samtaler før jeg returnerer til pisken. :-)

Den eneste trøsten jeg har er at ungene _elsker_ å ha dem på besøk.

"Gubbelure jobber der- så jeg har vurdert å spørre om jeg får være med ham på jobb og bli medisinert og få noen samtaler før jeg returnerer til pisken. :-)"

Ja, noe som gjør deg tilsynelatende tilstedeværende, men likegyldig hadde vel vært kjekt i disse dagene ;-)

Annonse

Kos deg og "slapp av" på jobb! ;)

Har du gjort noe galt siden du tror du ikke er velkommen?

Selvfølgelig er du velkommen!

Det var ganske mange som ble ganske så sinte på meg for en stund siden.

Men det virker som om det ikke er så mange som er langsinte, heldigvis :)

Det var ganske mange som ble ganske så sinte på meg for en stund siden.

Men det virker som om det ikke er så mange som er langsinte, heldigvis :)

Jeg husker at noen var sint på deg, men ikke hvorfor ;-)

Husker ikke engang hva jeg selv mente om saken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...