puttelull Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Veslemann på 2,5 har stått og masa om "Danseklææ!", og jeg har ikke skjønt hvorfor han skulle ha det!? Vel, det ble stilt, og han gikk på rommet sitt. Trodde jeg... Så kommer mellom-mor HELT fortvila, med tårene nedover kinnet: "NN ha stjålet ballkjolen min!" Det er jo BALLETT på tv'n! Og da må man jo ha storesøsters ballkjole på seg!:-) Så nå svinser og svanser gutten seg på stuegulvet, og gjør alskens akrobatikk, iført storesøsters ballkjole - og hjemmestrikka "muse-tøfler"... Hehe:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Det var vel sånn det begynte for Ester Pirelli / Espen Bennestad. Du er med andre ord fucked. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Sikker på han er kjempesøt :-) Minner meg om fetter'n min som liten. Idag er han en skikkelig manne-mann ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Det var vel sånn det begynte for Ester Pirelli / Espen Bennestad. Du er med andre ord fucked. hehe 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Han er sikkert kjempesøt ) Vi har en sønn, og søstrene elsker å ta på han kjoler og ballerinaklær. Han er 9 år snart, og helt med på leken. Han er så elegant i antrekket. Nesten for elegant 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Det var vel sånn det begynte for Ester Pirelli / Espen Bennestad. Du er med andre ord fucked. Pedagogen 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 He,he, så søt! Knærten vår på snart 3 elsker også å kle seg ut i kjoler og forklær! Nessten daglig når vi henter ham i bhg.har han på seg kjole, hatt og veske, leker med babydokka som sover, mens han lager middag på kjøkkenet! Ofte steker han pinjekjerner til hele familien ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.