Gå til innhold

Hjelp! Transvestitt i hus;-)

Anbefalte innlegg

Veslemann på 2,5 har stått og masa om "Danseklææ!", og jeg har ikke skjønt hvorfor han skulle ha det!? Vel, det ble stilt, og han gikk på rommet sitt. Trodde jeg...

Så kommer mellom-mor HELT fortvila, med tårene nedover kinnet: "NN ha stjålet ballkjolen min!"

Det er jo BALLETT på tv'n! Og da må man jo ha storesøsters ballkjole på seg!:-) Så nå svinser og svanser gutten seg på stuegulvet, og gjør alskens akrobatikk, iført storesøsters ballkjole - og hjemmestrikka "muse-tøfler"...

Hehe:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259571-hjelp-transvestitt-i-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

He,he, så søt! Knærten vår på snart 3 elsker også å kle seg ut i kjoler og forklær! Nessten daglig når vi henter ham i bhg.har han på seg kjole, hatt og veske, leker med babydokka som sover, mens han lager middag på kjøkkenet! Ofte steker han pinjekjerner til hele familien ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...