Gå til innhold

Nå orker jeg ikke dra på mer besøk....

Anbefalte innlegg

Gjest sliiiiiiiiiiiiiiten

Jeg er så ufattelig sliten. Vi har en gutt på 1,5 år som er forferdelig klåete på ting.

Vanlige leker fenger ikke overhodet.

Derimot er blomsterpotter, hyller, tv, dvd, skap, toalett, dobørster,stikkontakter, glasskap, telefoner og alle andre -nei- ting veldig. veldig spennende.

Det nytter ikke si nei og fjerne han fra stedene, vi må fotfølge hele tiden, eller sitte på allerten utpå kanten av soffan for å redde det han kaster seg over.

Her hjemme er det nå en ting, vi kan rydde unna det meste. Selv om det er slitsomt å måtte passe på at han ikke ramler ned når han klarter opp på bord og benker.

Men å gå på besøk er ufattelig slitsomt....

Tror ikke jeg orker gå mer på besøk jeg.

Andre som har slike ett-åringer, eller er min unormal?

Fortsetter under...

Hei. Mine er ikke så små lengre men jeg husker godt "pelle-på-alt" tiden. Forstår deg godt jeg :) Men du høres ut som at du passer på småtten når han rører noe. Det er det ikke alle som gjør! Fint at du holder ut :) Unn deg en dag eller to i tryggere omgivelser du :)

Har hatt det sånn vi og!! Det har såvidt begynt å gå over nå, hun er 21 mnd. Men fortsatt klåfingra altså, men kan høre mer etter når vi sier at hun må la det være.

Unngikk til og med besøk til min egen mor jeg altså, for i stedet for å sitte og slappe av som jeg kan gjøre hjemme måtte jeg løpe rundt, følge etter, passe på, kikke... osv...

Skjønner deg godt!! Men det blir bedre altså. ;)

Annonse

Alt dette kjenner jeg veldig godt igjen hos snuppa på 17 mnd. Hun er nr 4 i flokken, så jeg vet at det går over snart :) Det blir muligens avløst med trassalderen, he he..

Hold ut får jeg vel si, og dere får bytte på å løpe etter henne når dere er på besøk. Takk til alle vertskap som har en lekekasse på lur :o)

Gjest Ja, de er aktive og ganske høylytte til tider...

Dropp besøk, inviter heller folk til dere hvis du blir selskapssjuk.

Det går over, men å dra på besøk til vennene som ikke har barn (noen unntak) er fortsatt bare slitsomt. (3,5år snart)

Han er helt normal. Innlegget ditt minte meg om julen 1991. Datteren min var 16 mnd, hadde nettopp blitt veldig stø på beina og hadde begge hendene fri :-|

Husker spesielt vi besøkte et eldre, barnløst par med en gammel julekrybbe på sofabordet - et skikkelig arvestykke med mange dyr som kunne knuses.

Vi ble ikke der så veldig lenge.

Jeg synes ettårsalderen er den aller mest slitsomme, hvis det kan være noen trøst.

Høres normalt ut synes jeg... Da knærten var i den alderen var han høyt og lavt og alle andre steder enn der han skulle være hele tiden ;-) Eneste trøsten jeg kan gi deg er at det faktisk går over :) Men i mellomtiden kan du jo faktisk bare begrense besøksrundene noe...? Eller være på besøk litt kortere tid av gangen!

Annonse

Gjest lykke til

Har hørt om / sett MANGE "sånne" barn ja :).

Jeg takker bare min gud for at mine ikke var slik :). De intresserte seg ikke for å klå på "alt". Vi ryddet aldri bort noen ting hjemme. I begynnelsen av krabbe/stabbestadiet var blomstene veldig intresante, men etter et utallig "NEI" så ga de seg heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...