Gå til innhold

Hjelp; gjester på nyttårsaften!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

7

• hidi

3

• Gemini

2

• ylvali1365381015

2

I fjor hadde vi "ta med selv" nyttårsbord vi var 3 familier og alle lagde litt hver også kunne vi plukke litt av alt. De som hadde det hjemme hos seg holdt oversikt over hvem som lagde hva så slapp alle å ta med seg salat f.eks. Kjempevellykket, vi skal gjøre det samme i år.

Blir noen her også. Jeg tenkte å servere rekecocktail til forrett. (Må finne en oppskrift ettersom jeg aldri har servert det før)

Så blir det helstekt okseindrefilet. Det er enkelt og greit. + mandelpoteter og div. grønnsaker.

Is med varme bær til dessert.

Annonse

Fyll en langpanne med så mange ulike typer pølser du kan finne. REMA 1000 har 12 ulike. Skjær opp i tykke strimler og sett i ovn på 200 grader en passe tid.

Stek baconbiter i panne. Lag potetmos og bland med bacon og fettet. Evt også stekt løk.

Finn f eks bostonagurk, andre picklesgreier, fancy sennep og annet pølsetilbehør.

Gjest studentmamma

Pinnekjøtt :)

Jeg er vant med pinnekjøtt på nyttårsaften og samboeren min nekter å spise noe annet enn pinnekjøtt på nyttårsaften. En gang vi skulle feire hos venner nektet han å reise hvis han ikke fikk servert pinnekjøtt.Kjempeflaut.

Annonse

Gjest Persille

Jeg er vant med pinnekjøtt på nyttårsaften og samboeren min nekter å spise noe annet enn pinnekjøtt på nyttårsaften. En gang vi skulle feire hos venner nektet han å reise hvis han ikke fikk servert pinnekjøtt.Kjempeflaut.

*ler*

SÅ standhaftig er jeg ikke...

Hei på du.

I fjor prøvde vi denne: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6265&a=511848&lid=puff_702470&lpos=extra_2

etter å ha sett på Tina på svt. Det var en knallsuksess, og slett ikke vanskelig å lage. Vi lagde også vår egen variant av denne:

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6134&a=511838&lid=puff_702470&lpos=extra_1

der vi lagde potetene slik det står i oppskriften. Yam Yam. Den dama kan lage mat.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...