Gå til innhold

Hjelp; gjester på nyttårsaften!

Anbefalte innlegg

Jeg er vant med pinnekjøtt på nyttårsaften og samboeren min nekter å spise noe annet enn pinnekjøtt på nyttårsaften. En gang vi skulle feire hos venner nektet han å reise hvis han ikke fikk servert pinnekjøtt.Kjempeflaut.

Og neste bursdags- eller julegave fra deg var da en skikk-og-bruk-bok?

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

7

• hidi

3

• Gemini

2

• ylvali1365381015

2

ylvali1365381015

Jeg er vant med pinnekjøtt på nyttårsaften og samboeren min nekter å spise noe annet enn pinnekjøtt på nyttårsaften. En gang vi skulle feire hos venner nektet han å reise hvis han ikke fikk servert pinnekjøtt.Kjempeflaut.

Ja, det skjønner jeg var kjempeflaut!

ylvali1365381015

Ja, det skjønner jeg var kjempeflaut!

Annonse

Caloni Makaroni

Ikke på min kant av landet, vi spiser jo ribbe :)

"Ikke på min kant av landet, vi spiser jo ribbe :)"

Jepp, og så kalkun på nyttårsaften.

Det førte til at jeg først for tre uker siden smakte min første porsjon med pinnekjøtt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...