Gå til innhold

Starten på slutten


Stålpa

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg bare må finne styrke da den lille kommer - og jeg vet at jeg blir alene om alt. Får bare håpe jeg er like sterk som din venninne. Akkurat nå er jeg så sliten og redd og har ingen energi til og engang ta vare på meg selv.

Takk for støtte!

Du har energi til å ta vare på deg selv, men det ser du ikke klart nå. Det at du skriver inn her er din ventil nå. Fortsett med det, for du ser at du ikke er alene.

Når den lille kommer vil du bli overveldet over alle gode følelser. Du ser at noen trenger deg på en sånn fin måte, og den lille vil elske deg som den du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, kjære du! Det er mange grunner til at folk ikke klarer å støtte. Noen vet ikke, noen orker ikke. Jeg er heldig, for jeg har noen som orker. Også noen som ikke orker.

Det er forferdelig vondt! Forstår at du ble knekt når venninnen din ikke orket. Iblant, når det er for ille, så trenger man noen som har litt avstand for å kunne orke å være nær.

Jeg går ikke til vennene mine med det mørkeste mørke. Kanskje hadde de orket - det vet jeg ikke. Tør ikke stole på det. Så det får bare psykologen og dere her inne.

Du kommer opp av dette stålpa. Og til du har noen andre, så er vi her inne!

Jeg ønsker ikke tynge mine venner med de mørkeste hemmlighetene mine-det løser ingen ting.Det eneste jeg ønsker er å slippe å være alene,slippe å være redd-ha noen som kan holde rundt meg.At noen bryr seg og sier at ting ordner seg.

Er vettskremt for tankene jeg har nå - redd for hva jeg er i stand til!

Tusen takk for at du er her -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke tynge mine venner med de mørkeste hemmlighetene mine-det løser ingen ting.Det eneste jeg ønsker er å slippe å være alene,slippe å være redd-ha noen som kan holde rundt meg.At noen bryr seg og sier at ting ordner seg.

Er vettskremt for tankene jeg har nå - redd for hva jeg er i stand til!

Tusen takk for at du er her -

*holder forsiktig rundt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

jeg er tom for ord, men vet å gi en klem. Sender deg alle mine klemmer og ønsker om en bedre natt enn dag.

Skulle så gjerne fjernet all din smerte.

Mange mange mange klemmer fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er tom for ord, men vet å gi en klem. Sender deg alle mine klemmer og ønsker om en bedre natt enn dag.

Skulle så gjerne fjernet all din smerte.

Mange mange mange klemmer fra Liljen

Takk for gode ord.

Jeg aner virkelig ikke opp og ned på meg selv. Jeg er redd for tankene mine - og for hva jeg faktisk er i stand til.

Jeg trenger fred - trenger å få soveen natt snart. Er så frdømt sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du sovet noe om dagen?

Sover så og si ikke.Det er som om huet jobber overtid-klarer ikke slappe av.Er så sliten. Tar ikke sjangsen på å ta sovepiller pga barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord.

Jeg aner virkelig ikke opp og ned på meg selv. Jeg er redd for tankene mine - og for hva jeg faktisk er i stand til.

Jeg trenger fred - trenger å få soveen natt snart. Er så frdømt sliten.

Jeg forstår så inderlig godt at det er vanskelig for deg i kveld. Jeg har hatt så mange slike kvelder jeg også.Ekstra vanskelig er det jo for deg i den situasjonen du er i. Jeg tenker masse på deg, skal du vite. Skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg. Gitt deg litt håp eller tro på deg selv.

Jeg har oppdaget en pitteliten forandring i mine egne tanker. Ikke en kjempestor forandring eller noe revolusjonerende, men jeg har fått en liten evne til å kjenne sinne. Og vet du hva? Jeg trodde ALDRI jeg skulle kjenne det. Jeg trodde ALDRI jeg noen gang kom til å kunne klare å gi uttrykk for mine følelser hvis jeg følte at noen hadde tråkket over mine grenser. Men jeg klarte det. Og da skjønner jeg faktisk at all denne forbaskade drittjobbinga faktisk kan forandre noe. Kanskje jeg er på vei mot å bli hel.

Det skal du bli også, men jeg forstår at du ikke kjenner det i kveld. Og det skal du få lov til å kjenne. Men jeg skulle gjerne vært hos deg og holdt rundt deg med kjærlighet og forståelse. For det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår så inderlig godt at det er vanskelig for deg i kveld. Jeg har hatt så mange slike kvelder jeg også.Ekstra vanskelig er det jo for deg i den situasjonen du er i. Jeg tenker masse på deg, skal du vite. Skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg. Gitt deg litt håp eller tro på deg selv.

Jeg har oppdaget en pitteliten forandring i mine egne tanker. Ikke en kjempestor forandring eller noe revolusjonerende, men jeg har fått en liten evne til å kjenne sinne. Og vet du hva? Jeg trodde ALDRI jeg skulle kjenne det. Jeg trodde ALDRI jeg noen gang kom til å kunne klare å gi uttrykk for mine følelser hvis jeg følte at noen hadde tråkket over mine grenser. Men jeg klarte det. Og da skjønner jeg faktisk at all denne forbaskade drittjobbinga faktisk kan forandre noe. Kanskje jeg er på vei mot å bli hel.

Det skal du bli også, men jeg forstår at du ikke kjenner det i kveld. Og det skal du få lov til å kjenne. Men jeg skulle gjerne vært hos deg og holdt rundt deg med kjærlighet og forståelse. For det fortjener du!

Igjen takk for gode ord.

Jeg vet jo at jeg må klare å skjerpe meg, men tror ikke jeg klarer.

Hadde det ikke vært for denne graviditeten, kunne jeg tatt et par sovepiller så jeg kunne slappet av en natt. Kan ikke huske sist. Hvor skal det ende?

Kunne øsnke jeg hadde en familie - slippe denne fordømte endeløse fortvilelsen helt alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover så og si ikke.Det er som om huet jobber overtid-klarer ikke slappe av.Er så sliten. Tar ikke sjangsen på å ta sovepiller pga barnet.

Hmm, burde finnes noe man kan få, som ikke er farlig for barnet. Har du spurt legen? Alt blir mye tyngre når man ikke sover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen takk for gode ord.

Jeg vet jo at jeg må klare å skjerpe meg, men tror ikke jeg klarer.

Hadde det ikke vært for denne graviditeten, kunne jeg tatt et par sovepiller så jeg kunne slappet av en natt. Kan ikke huske sist. Hvor skal det ende?

Kunne øsnke jeg hadde en familie - slippe denne fordømte endeløse fortvilelsen helt alene.

Jeg kan kjenne smerten din og skjønner at du har det helt forferdelig i kveld. Det handler ikke om at du skal skjerpe deg, men at du skal finne roen. Skjerpe deg har du gjort nok av. Nå skal du finne styrken som ligger i deg og kjenne den roen du fortjener.

Skulle ønske jeg bare kunne gi den til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, burde finnes noe man kan få, som ikke er farlig for barnet. Har du spurt legen? Alt blir mye tyngre når man ikke sover!

Kanskje jeg bør spørre legen min da han er tilbake fra ferie?

Tusen takk for gode råd.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan kjenne smerten din og skjønner at du har det helt forferdelig i kveld. Det handler ikke om at du skal skjerpe deg, men at du skal finne roen. Skjerpe deg har du gjort nok av. Nå skal du finne styrken som ligger i deg og kjenne den roen du fortjener.

Skulle ønske jeg bare kunne gi den til deg.

Igjen takk.

Jeg har jo vært i mange bølgedaler i livet mitt, men nå føles det xtra ille.Og det er vondt at tanken på å gi opp er så farlig nær. Hva er egentlig vitsen med å kjempe da veien er så tøff og det ikke er noen garanti for å lykkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen takk.

Jeg har jo vært i mange bølgedaler i livet mitt, men nå føles det xtra ille.Og det er vondt at tanken på å gi opp er så farlig nær. Hva er egentlig vitsen med å kjempe da veien er så tøff og det ikke er noen garanti for å lykkes?

Jeg har også tenkt de tankene mange ganger. Men i morgen er denne dagen over. Da er du en dag nærmere en god framtid for deg og ditt kommende barn.

Om noen måneder kommer barnet ditt til å ligge inntil ditt bryst og puste i takt med deg. Varmen fra ditt hjerte vil gi ditt barn trygghet. Noen år senere sitter h*n på huskestativet på lekeplassen og smiler mot deg, stolt, fordi h*n har klart å huske ekstra høyt uten å ramle av huska.

Så går dere til den lille kiosken i parken og spiser softis. H*n skal selvfølgelig ha den største. Du gir barnet ditt den største, selv om du vet h*n ikke kommer til å orke hele. Du smiler og kjenner en enorm morskjærlighet velte i deg når du kikker ned på barnet ditt som har softis gnitt utover hele ansiktet

Dere går hjem igjen før solen forsvinner bak trærne, hånd i hånd. Det kalles lykke!

Alt dette og mere til skal du leve for å kjenne. Og det er ikke så lenge til!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt de tankene mange ganger. Men i morgen er denne dagen over. Da er du en dag nærmere en god framtid for deg og ditt kommende barn.

Om noen måneder kommer barnet ditt til å ligge inntil ditt bryst og puste i takt med deg. Varmen fra ditt hjerte vil gi ditt barn trygghet. Noen år senere sitter h*n på huskestativet på lekeplassen og smiler mot deg, stolt, fordi h*n har klart å huske ekstra høyt uten å ramle av huska.

Så går dere til den lille kiosken i parken og spiser softis. H*n skal selvfølgelig ha den største. Du gir barnet ditt den største, selv om du vet h*n ikke kommer til å orke hele. Du smiler og kjenner en enorm morskjærlighet velte i deg når du kikker ned på barnet ditt som har softis gnitt utover hele ansiktet

Dere går hjem igjen før solen forsvinner bak trærne, hånd i hånd. Det kalles lykke!

Alt dette og mere til skal du leve for å kjenne. Og det er ikke så lenge til!

=)

Herregud, du får meg til å gråte. Jeg har ingen ord for hva jeg føler nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du får meg til å gråte. Jeg har ingen ord for hva jeg føler nå.

Jeg ønsker at du skal kjenne et lite snev av håp! Det håpet jeg kjenner for deg. Det håper jeg vet at du kan finne. Håpet om det som ligger foran deg, som er fylt av godhet. For det ligger der, vi har bare en lei tendens til ikke å se det. Noen ganger skygger smerten for alt det gode. Det vet vi alle. Vi har kjent det på både kropp og sjel.

Men kjære, kjære Stålpa! Du har det helt grusomt nå, det er helt forståelig. Men litt etter litt vil du kjenne at det går riktig vei. Vips så står du der i parken og holder i ei klissete barnehånd. Da kommer du til å kjenne gleden over at du fortsatte å kjempe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker at du skal kjenne et lite snev av håp! Det håpet jeg kjenner for deg. Det håper jeg vet at du kan finne. Håpet om det som ligger foran deg, som er fylt av godhet. For det ligger der, vi har bare en lei tendens til ikke å se det. Noen ganger skygger smerten for alt det gode. Det vet vi alle. Vi har kjent det på både kropp og sjel.

Men kjære, kjære Stålpa! Du har det helt grusomt nå, det er helt forståelig. Men litt etter litt vil du kjenne at det går riktig vei. Vips så står du der i parken og holder i ei klissete barnehånd. Da kommer du til å kjenne gleden over at du fortsatte å kjempe!

Du har rett-jeg må tenke på barnet nå.Jeg er ikke den viktigste nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett-jeg må tenke på barnet nå.Jeg er ikke den viktigste nå!

steike min sabeltann, DU ER VEL SÅ VIKTIG SOM BARNET! Aldri glem det! =)

*klemme, klemme, klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...