Gå til innhold

Jeg skal bli tante! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebroren min og kjæresten hans skal ha baby i mai. I dag var de på UL, og jeg skal få en liten nevø! :)

Er helt rørt her jeg sitter, jeg. Måtte bare fortelle det til noen. ;)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

18

• Gemini

7

• Lillemus

4

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så gøy! :o) Grattis!

Takk! er helt speeda nå, jeg. Fikk bilde på mobilen og greier :)))

Skrevet

Så koselig. Det er veldig spesielt når ens lillebror skal bli pappa. Det syntes i hvertfall jeg. Nurket til min lillebror nærmer seg året nå. Hun er bare verdens nydeligste lille tulle!!!

Du kan glede deg!

Skrevet

Så koselig. Det er veldig spesielt når ens lillebror skal bli pappa. Det syntes i hvertfall jeg. Nurket til min lillebror nærmer seg året nå. Hun er bare verdens nydeligste lille tulle!!!

Du kan glede deg!

Takk, jubalong! :)

Skrevet

Gratulerer Gratulerer! Kjempemoro!!

Takk! :)

Skrevet

Så koselig, gratulerer :)

Takk, Velouria! :)

Skrevet

Åå, så koselig:-)

Jeg er tante til åtte og det kan anbefales:-)

Skrevet

Åå, så koselig:-)

Jeg er tante til åtte og det kan anbefales:-)

Oi! Så gøy! :)

Skrevet

Så koslig.

Gratulerer så mye.

Skrevet

Så gøy!!! Gratulerer. :)

Håper virkelig det er en stund til min lillebror kjører noen på tjukka, men om søstra til mannen min blir gravid, så hopper jeg nok i taket!! :D :D

Skrevet

Så gøy!!! Gratulerer. :)

Håper virkelig det er en stund til min lillebror kjører noen på tjukka, men om søstra til mannen min blir gravid, så hopper jeg nok i taket!! :D :D

Hehe :)

Skrevet

Gratulerer!!!

I morgen skal jeg på ultralyd også, gleder meg! :)

Skrevet

Heldiggris, jeg gleder meg også til å bli tante!

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer!!!

I morgen skal jeg på ultralyd også, gleder meg! :)

Åh, så spennende! :) Vil dere vite om det blir gutt eller jente hvis de kan se det?

Skrevet

Heldiggris, jeg gleder meg også til å bli tante!

Gratulerer!

Skrevet

Åh, så spennende! :) Vil dere vite om det blir gutt eller jente hvis de kan se det?

Vi har juksa litt, så vi vet allerede at det er en gutt! :)

Men det er pga litt spesielle omstendigheter at vi allerede vet kjønnet. Vet ikke hva jeg ville valgt hvis omstendighetene var litt annerledes. Har en venninne som går gravid nå, med termin i februar, og de vet ikke kjønn. Er jo spennende det!

Selv om jeg jo synes det er gøy for vår del å kunne kjøpe klær og utstyr i "guttefarger" og ikke bare nøytralt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...