Gå til innhold

Fra barnemunn - julaften

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig!!!

Fikk en liten kommentar på lillejulaften:

"Mamma, tror du kanskje at bestefar kan gå i kiosken på julaften denne gangen? For ellers får jo ikke pappa se julenissen i år heller......"

Den var jo fantastisk! Ja, trådstarters kommentar også! hihi

Annonse

Herlig!!!

Fikk en liten kommentar på lillejulaften:

"Mamma, tror du kanskje at bestefar kan gå i kiosken på julaften denne gangen? For ellers får jo ikke pappa se julenissen i år heller......"

Hehe, den var bra :-)

Minsten her er livredd julenissen, så jeg måtte bare røpe at de var pappaen som hadde kledd seg ut. Det kunne hun ikke skjønne, for han var jo ute og ropte etter nissen når nissen var inne hos oss med julegavene!

Hehe, den var bra :-)

Minsten her er livredd julenissen, så jeg måtte bare røpe at de var pappaen som hadde kledd seg ut. Det kunne hun ikke skjønne, for han var jo ute og ropte etter nissen når nissen var inne hos oss med julegavene!

;o)

Jeg husker selv jeg var liiiiivredd og satt under bordet. MEN så kom den julen pappa skar seg i fingern. Akkurat den julaften skulle pappa bare ut å hente brus. Inn kom nissen med plaster på samme fingern som pappa. Ikke bare det; han hadde pappas skistrømper og støvler også. Fy søren så skuffa jeg ble! Var ikke så liten heller.

Er ikke greit å være hverken barn eller nisse skulle jeg tro!

;o)

Jeg husker selv jeg var liiiiivredd og satt under bordet. MEN så kom den julen pappa skar seg i fingern. Akkurat den julaften skulle pappa bare ut å hente brus. Inn kom nissen med plaster på samme fingern som pappa. Ikke bare det; han hadde pappas skistrømper og støvler også. Fy søren så skuffa jeg ble! Var ikke så liten heller.

Er ikke greit å være hverken barn eller nisse skulle jeg tro!

Hehe, det var nok litt leit å skjønne at man hadde blitt holdt for narr ;-)

Seksåringen vet meget godt at nissen ikke er ekte, men nåde oss dersom vi snakker høyt om det....

Annonse

Hehe, det var nok litt leit å skjønne at man hadde blitt holdt for narr ;-)

Seksåringen vet meget godt at nissen ikke er ekte, men nåde oss dersom vi snakker høyt om det....

Ja lenge leve troen. Har alltid hatt nisse vi, selv i voksen alder før ungene kom. Vi bare byttet på. mamma lo så hun tissa på seg gang på gang.

Husker pappa, broren min og jeg feiret jul alene som voksne. Bror og jeg var nisse sammen i en stor cape. han var hodet og jeg var armene som skulle finne gaver uten å se noe. Pappa var publikum. Har aldri ledd så mye i hele mitt liv. Vel da skjønnte jo vi at vi selv var nissen, men julen blir liksom ikke den samme uten ;o)

Ja lenge leve troen. Har alltid hatt nisse vi, selv i voksen alder før ungene kom. Vi bare byttet på. mamma lo så hun tissa på seg gang på gang.

Husker pappa, broren min og jeg feiret jul alene som voksne. Bror og jeg var nisse sammen i en stor cape. han var hodet og jeg var armene som skulle finne gaver uten å se noe. Pappa var publikum. Har aldri ledd så mye i hele mitt liv. Vel da skjønnte jo vi at vi selv var nissen, men julen blir liksom ikke den samme uten ;o)

Den nissen skulle jeg gjerne ha sett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...