Gå til innhold

Hvordan få løsnet HTS-setet fra bilen?

Anbefalte innlegg

Vi låner fra tid til annen en bil som har et faststående HTS-sete i baksetet. Nå skal vi ha plass til to puter selv og det blir veldig trangt, men så langt har vi ikke klart å få løsnet HTS-setet! Det er et HTS Izi Comfort tror jeg.

Man må løsne de der runde dingsene øverst på sidene på setet for å få løs bilens egen sele, men hvordan i huleste får man opp disse!? Vi strevde og slet så svetten spratt sist gang, men ikke f*** om vi fikk dem opp! På filmen på siden til HTS ser det ut som om man bare tar en lett tak, men det må være noe mer altså. Hjeeeelp!?

Fortsetter under...

Har ikke sånn, da. Men har sett på bruksanvisningen, som bare sier at de skal åpnes, så det bør jo være (for) enkelt...

Kan det hende at de må trykkes inn først? Altså i motsatt retning av hva du vil? Evt. forskyves? Ingen knotter e.l. som kan trykkes inn?

Har ikke sånn, da. Men har sett på bruksanvisningen, som bare sier at de skal åpnes, så det bør jo være (for) enkelt...

Kan det hende at de må trykkes inn først? Altså i motsatt retning av hva du vil? Evt. forskyves? Ingen knotter e.l. som kan trykkes inn?

Har ikke setet foran meg nå, men skal låne bilen i ettermiddag og det var en noget forbannet kjærest som ringe meg for en liten time siden og strevde med det forbaskede setet. Syns de viste så dårlig på filmen på nettet hvordan de åpnet de dingsene, men jeg fikk med meg retningen i alle fall.

Får prøve igjen om han ikke har fått det til.

Har ikke setet foran meg nå, men skal låne bilen i ettermiddag og det var en noget forbannet kjærest som ringe meg for en liten time siden og strevde med det forbaskede setet. Syns de viste så dårlig på filmen på nettet hvordan de åpnet de dingsene, men jeg fikk med meg retningen i alle fall.

Får prøve igjen om han ikke har fått det til.

Ring en forhandler ;-)

Fikk ikke sett filmen,- feil format for meg. Men i bruksanvisningen var det ikke noen beskrivelse av hvordan de skulle åpnes, de skulle bare åpnes, liksom ;-)

Ring en forhandler ;-)

Fikk ikke sett filmen,- feil format for meg. Men i bruksanvisningen var det ikke noen beskrivelse av hvordan de skulle åpnes, de skulle bare åpnes, liksom ;-)

Får bare satse på at han har fått hjelp av bilens eier til å få løs setet når han kommer. :o)

Om to mnd kan vi sette inn baksetene i hans bil uten at det koster noe - gleder meg virkelig til å slippe dette lånestyret hver gang vi skal ha med ungene!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...