izza Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Er det noen der ute som "ser" hvor jeg har lagt alle attestene og vitnemålene mine?? De er som sunket i jorden og jeg må ha de NÅ!!! KJEMPEKRISE!! 0 Siter
Gjest roteskuff Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Kan de være i en rotete skuff/et skap? I en eske i boden? Under oppskriftene eller bak en kommode? 0 Siter
Gjest Tror jeg... Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg tror de ligger i et skap på soverommet... 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Du har de i en eske (skoeske?) oppå et skap i furu? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 De er kidnappet av aliens. Ring VG!! 0 Siter
Patsi Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 På loftet, bak skapet i den svarte kofferten med andre viktige papirer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Tusentipset. I januar trengs ekstra penger, så det kan komme godt med! 0 Siter
keinstein Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 I januar trengs ekstra penger, så det kan komme godt med! Troverdigheten kan bli et problem. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Troverdigheten kan bli et problem. I VG er det ikke alt som er like troverdig allikevel... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 I VG er det ikke alt som er like troverdig allikevel... Jeg har fått tusentispset to ganger. 0 Siter
Dory Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 I en eller annen perm der det er andre viktige papir? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har fått tusentispset to ganger. Kødder du? 0 Siter
Gjest aerjegdetmontro Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 I en haug sammen med andre papirer i en brun kommode/hylle/skap...noe brunt ihvertfall. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Kødder du? Nope. Jeg har vært avbildet i VG, en gang med helside. Pluss en haug med "smørerier" i andre aviser. Den siste for en uke siden. Men ingen vil tro det er meg. Jeg har janusansikt. Men: jeg skriver ikke om politikk eller islam, dessverre. Det er det andre som gjør, og som jeg kjenner godt. Jeg har ikke peiling i f t dem. Den ene har begynt på utdannelse i arabisk og islam i utlandet, på pur f. Gammel sivilingeniør visst. 0 Siter
org Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Nope. Jeg har vært avbildet i VG, en gang med helside. Pluss en haug med "smørerier" i andre aviser. Den siste for en uke siden. Men ingen vil tro det er meg. Jeg har janusansikt. Men: jeg skriver ikke om politikk eller islam, dessverre. Det er det andre som gjør, og som jeg kjenner godt. Jeg har ikke peiling i f t dem. Den ene har begynt på utdannelse i arabisk og islam i utlandet, på pur f. Gammel sivilingeniør visst. Hva er janusansikt? Et som ikke stikker seg ut? 0 Siter
keinstein Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hva er janusansikt? Et som ikke stikker seg ut? Caplex: Janus, rom. vernegud for innganger og dører, oppr. guddom som rådet over alle tings begynnelse, bl.a. årets, derav januar for årets første måned. J. voktet himmelporten; avbildes med to ansikter som ser hver sin vei. Uttrykket janusansikt brukes om person el. sak som viser seg fra to forskj. sider. Min komm: janus hadde også to ansikter for at ingen kunne falle han i ryggen (øyne i nakken). Når han sto i en døråpning, kunne ingen komme ubemerket inn eller ut. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hva er janusansikt? Et som ikke stikker seg ut? En fotoboks langs veien har også et saksmessig janusansikt. -Egentlig- skal den kreve inn skatt av anlige gjennomsnittsbilister, noe den også gjør. Samtidig utgis den for å skape trafikksikkerhet, noe som er mer tvilsomt. 80% av de som blir tatt, kjører bare 10 km for fort. Og det gjør alle gjennomsnittbilister ofte hver dag. Janusansiktet blir brukt for å kreve inn skatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.