Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rhea Silvia sier det bra. I tillegg så kan dere ha lommelykt tur? Ideen har jeg fått her på dol. Heng opp masse reflekser der ruta går. så lyser de fint opp veien.

Ellers så synes jeg guttene har funnet ut ting greit selv i bursdager. Lengdehopp kanskje?

Vet jo ikke hvor du bor, men hvis du bor i Vestfold kan du jo ta ungene med til Jungelbyen i Tønsberg. Det er et nytt stort lekeland der det er mye gøy for barn i alle aldre. Koster sikkert litt, men du slipper å få huset "rasert". ;-) Bor du langt unna er det som regel stas med bursdagsbowling. Lykke til!

Vet jo ikke hvor du bor, men hvis du bor i Vestfold kan du jo ta ungene med til Jungelbyen i Tønsberg. Det er et nytt stort lekeland der det er mye gøy for barn i alle aldre. Koster sikkert litt, men du slipper å få huset "rasert". ;-) Bor du langt unna er det som regel stas med bursdagsbowling. Lykke til!

Sånne lekeland er det også i Oslo-området, Drammens-området, og sikkert stadig flere steder rundt om i landet.

Rhea Silvia sier det bra. I tillegg så kan dere ha lommelykt tur? Ideen har jeg fått her på dol. Heng opp masse reflekser der ruta går. så lyser de fint opp veien.

Ellers så synes jeg guttene har funnet ut ting greit selv i bursdager. Lengdehopp kanskje?

Utebursdag hadde vært supert, bare litt synd jeg har invitert en ettermiddag fra 5 til 7, så da er det jo mørkt. Men kanskje lommelykttur ja, det var jo en god ide.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...