Gå til innhold

Går dere på juletrefest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det hadde vært i regi av skolen hadde vi nok gått, hvis vi da ikke har andre planer.

Må føle litt tilhørighet til de andre folkene som kommer på juletrefesten da... Pleier ikke å dukke opp på juletrefest hvor-som-helst, nei! (eks. i en menighet el.)

Gjest Underskrift

Vi går på to juletrefester.

Den for barnehagen og en for en lokalavd. vi er medlemmer av.

Vi har ikke noe annet program di to dagene, så derfor drar vi.

Den i barnehagen syns jeg er litt oblikatorisk for oss, fordi det blir mye snakk om den både i forkant og etterkant, og da er det jo hyggelig at han føler seg inkludert. Jeg hadde heller droppet den andre, om jeg skulle velge en.

Vennlig hilsen

Annonse

Vi skal gå på juletrefest i kirka til tirsdag og på barnehagens juletrefest til søndag.

I tillegg har min far invitert oss på juletrefest i det gamle skolehuset der han gikk på skole, og det høres jo litt koselig ut, men jeg tror kanskje det blir litt mye. Den er på lørdag tror jeg.

Husker på barndommens juletrefest som noe koselig og stort :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...