Gå til innhold

Sånne skøyter til og snøre rett på skoa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker ikke hva de heter, men de fåes i sportsbutikker. Men jeg vil anbefalle å heller kjøpe ordentlige skøyter. De du snakker om er vanskelige å gå med, mer stødig ja, men man kommer pokker ikke fremover. :) Jeg hadde sånne da jeg var mindre, men kom meg ikke av flekken. Ble kjempeflink på skøyter (danseskøyter) med en gang jeg fikk det. Litt knall og fall i starten, men det tåler unger (bruke hjelm).

Gjest Underskrift

Husker ikke hva de heter, men de fåes i sportsbutikker. Men jeg vil anbefalle å heller kjøpe ordentlige skøyter. De du snakker om er vanskelige å gå med, mer stødig ja, men man kommer pokker ikke fremover. :) Jeg hadde sånne da jeg var mindre, men kom meg ikke av flekken. Ble kjempeflink på skøyter (danseskøyter) med en gang jeg fikk det. Litt knall og fall i starten, men det tåler unger (bruke hjelm).

Han er 3år, syns du det er fortidlig?

I mangel på snø prøver vi og finne på noe annet.

Gjest grønn tulipan

Han er 3år, syns du det er fortidlig?

I mangel på snø prøver vi og finne på noe annet.

Vanlige skøyter og en bruskasse til å støtte seg på, anbefaler jeg. Det kan være moro.

Og ikke ha for høye forventninger til at han orker å holde på så lenge ;-)

Gjest Underskrift

Vanlige skøyter og en bruskasse til å støtte seg på, anbefaler jeg. Det kan være moro.

Og ikke ha for høye forventninger til at han orker å holde på så lenge ;-)

Tror du ikke tre år er litt liten for vanlig skøyter?

Husker selv jeg gikk med bruskasse, men ikke om hvor gammel jeg var da.

Vi lengter oss grønne etter noen vinteraktiviteter nemlig.

Gjest grønn tulipan

Tror du ikke tre år er litt liten for vanlig skøyter?

Husker selv jeg gikk med bruskasse, men ikke om hvor gammel jeg var da.

Vi lengter oss grønne etter noen vinteraktiviteter nemlig.

Litt tidlig kanskje, men det kan være gøy.

Tantebarnet mitt var 3 år i fjor, og gikk litt på skøyter. Morro bare og være på skøytebanen, se på andre barn og prøve litt selv. Ha med niste, og se på det som en kosetur :-)

Slike med 3 meier til å snøre under støvlene er no' dritt spør du meg. Bedere med bare cherox'ene da.

Annonse

Gjest Underskrift

Litt tidlig kanskje, men det kan være gøy.

Tantebarnet mitt var 3 år i fjor, og gikk litt på skøyter. Morro bare og være på skøytebanen, se på andre barn og prøve litt selv. Ha med niste, og se på det som en kosetur :-)

Slike med 3 meier til å snøre under støvlene er no' dritt spør du meg. Bedere med bare cherox'ene da.

Ja, vi heller til det nå.

Ser ikke ut som det blir verken det ene eller det andre på oss, været blir jo bare værre og værre.

Vet om en innendørs skøytebane i tønsberg, men ingne her i oslo.

Vennlig hilsen

Ja, vi heller til det nå.

Ser ikke ut som det blir verken det ene eller det andre på oss, været blir jo bare værre og værre.

Vet om en innendørs skøytebane i tønsberg, men ingne her i oslo.

Vennlig hilsen

Dælenga-hallen? Tror det er åpent for alle der.. garantert under tak. :)

Gjest Underskrift

Vil anbefale hockey-skøyter. Treåringen vår arvet storesøster sine, og han stabber i vei. Litt tidlig, men ingen fare å starte nå bare man hjelper til. Veldig lurt å ha en bruskasse eller gåvogn å støtte seg til.

Vi har landet på skikkelige skøyter.

Kanskje vi finner noen på salget, men jeg tviler vel litt på at skøyter kommer på salg før ved påsketider.

At ikke jeg kom på dette FØR jul ;o)

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...