Liliaceae Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Tulla vår på 10 mnd. våknet halv tolv av et kjempesmell fra en nyttårsrakett. Hun roet seg ikke i senga, så jeg tok henne opp siden jeg visste det kom til å bli mange slike smell.. Hun var helt betatt av alle de fine rakettene. Deretter gikk det så greit å legge henne, for det var akkurat som om hun visste hvorfor det smalt og at det ikke var noe farlig.. Er det flere små barn som våknet og ble redde? 0 Siter
Gjest flau på andres vegne Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vel, ja jenta mi på åtte ble med ut for å se på raketter. Vi stod to mødre sammen med ho for å se. En far skulle fyre opp, en sønn var ivrig etter å få tenne. Greit nok så lenge faren så på at det ble gjort rett. MEN den ble satt på hodet. Det resulterte i at alle skuddene gikk i alle retninger! Mot oss og i et vindu, og mot en sånn rakett kasse som var blitt åpnet. Jeg dro tak i dattera mi og for inn i gangen i ei vill fart. Det gikk bra, men fytiikatta så fryktelig galt det kunne ha gått! Hun gråt ei stund før vi dristet oss ut igjen. En fæl opplevelse. 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Ja! Mor liker heller ikke disse nært innpå seg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Minsten på 14 mnd våknet, men var ikke redd. Han fikk se på og syntes det var kjempestas! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.