Gå til innhold

Nattens hendelser


Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Anbefalte innlegg

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Jeg er litt nummen nå. Våknet i dag og følte ingen ting. Jeg var liksom bare tappet og tømt. Kunne ikke kjenne, kunne ikke gråte. Det var som om alt gikk på autopilot. Jeg bare var til.

Føler det vel også litt sånn nå, men nå er jeg drittlei av å være redd! I kveld skal jeg hevnes! Jeg skal fortelle hans kone hva han har gjort. Hvorfor skal jeg ikke si noe?? Det han gjorde var galt! Det han gjorde var kriminelt! Det han gjorde var ondt!

Hadde jeg vært gift med denne kødden, ville jeg satt pris på å få vite hva jeg var gift med.. Han er gift med venninna mi. Jeg har prøvd å skåne henne, men jeg skåner henne ikke ved å ikke si noe!

Kanskje jeg mister venninna mi, men mister jeg henne fordi jeg forteller henne sannheten om hennes mann, da er hun ikke ei god nok venninne for meg.

Jeg er fortsatt nummen, tømt og nesten uten følelser Men det er kanskje det som skal til for at jeg skal kunne gjennomføre dette?

Han skal ALDRI få røre meg igjen! Det skal jeg sørge for!!!

Og til alle dere som var her inne i natt og støttet så godt dere kunne: TUSEN HJERTELIG TAKK!!!

Reaksjonene mine har ikke kommet enda. Sorgen har ikke nådd meg, men den kommer nok. I natt var jeg vel bare frustrert og i sjokk.

Jeg skal takle dette, jeg! Jeg skal klare det. Fordi JEG er sterkere enn han! Jeg skal IKKE la meg knekke!

En varm klem av takknemlighet til dere alle her inne!

Fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • liljensverden

    14

  • vanilje

    5

  • destgirl

    3

  • Sør

    2

Mest aktive i denne tråden

liljensverden

hold på den styrken, du er verdt alt i verden

Takk, vanilje!

Jeg skal samle alle styrker i meg og hevne meg i kveld.

I kveld skal jeg fortelle hans kone hvem hun er gift med!

I kveld skal jeg avsløre han, for nå er jeg lei!

I kveld skal jeg heve meg over han og jeg skal IKKE la meg knekke!

I kveld skal jeg stå opp for meg selv og fortelle meg selv at det ikke var min feil!

I kveld skal jeg la han få vite at det er JEG som bestemmer!

I kveld skal jeg få min hevn!!!

I kveld er det HAN som skal lide!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tøff du er.. skal tenke masse på deg idag..stå på..

og masse lykke til,..syns du gjør det rette.. og gud å tøfft å tørre det..

jeg blir helt satt ut av ditt mot, positivt.. :)

jeg blir helt imonert over den styrken du har..

sender noen lykke til klemmer..

og du fortjener

et godt liv, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Takk, vanilje!

Jeg skal samle alle styrker i meg og hevne meg i kveld.

I kveld skal jeg fortelle hans kone hvem hun er gift med!

I kveld skal jeg avsløre han, for nå er jeg lei!

I kveld skal jeg heve meg over han og jeg skal IKKE la meg knekke!

I kveld skal jeg stå opp for meg selv og fortelle meg selv at det ikke var min feil!

I kveld skal jeg la han få vite at det er JEG som bestemmer!

I kveld skal jeg få min hevn!!!

I kveld er det HAN som skal lide!!!

Lykke til!

Det gjør du rett i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

så tøff du er.. skal tenke masse på deg idag..stå på..

og masse lykke til,..syns du gjør det rette.. og gud å tøfft å tørre det..

jeg blir helt satt ut av ditt mot, positivt.. :)

jeg blir helt imonert over den styrken du har..

sender noen lykke til klemmer..

og du fortjener

et godt liv, :)

Takk!

Har akkurat kommet hjem. Jeg fortalte min venninne hva hennes mann har gjort. Først ble hun sint. Jeg trodde hun ble sint på meg... Så jeg begynte å grine og forberedte meg på å miste henne. Så utbryter hun: "den j**** kødden!" Da kjente jeg at jeg kunne roe meg litt.

Fy fader så vondt det var. Det var vondt for oss begge. For å lette mitt bryst måtte jeg jo rase ned hennes hverdag.. Slik følte jeg det.

Vi gråt begge to og jeg måtte nesten tvinge henne til å ikke springe til sin mann for å banke han. Hun var kjempesint! Jeg var bare redd. Redd for hans reaksjon når hun konfronterer han, men mest av alt er jeg redd hans reaksjon ovenfor meg. Tenk om han vil hevnes? Tenk om han klarer å overbevise henne om at han ikke har gjort noe galt? Tenk om hun ender opp med å tro han?

Vel, om det skjer, skal jeg i alle fall jeg vite at jeg har gjort det jeg mener er det rette. Jeg fortalte henne sannheten om hennes mann. Og jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke lenger finner meg i det! Han skal vite at om han nærmer seg meg igjen skal jeg gjøre hans liv til et levende helvete.

Men jeg er sliten nå. Så fryktelig fryktelig sliten. Kjenner jeg vil sove og glemme. Men jeg kan jo ikke glemme nå. Jeg må jo kjempe meg igjennom dette. Nå har jeg jo "stått fram" og avslørt han. Tror ikke jeg skjønner hva jeg har gjort. Tror ikke jeg skjønner det før senere. Nå er jeg bare tom. Tømt for følelser og tømt for krefter.

MEN JEG KLARTE DET!

jeg fikk min hevn. Nå er det han som skal lide!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Har akkurat kommet hjem. Jeg fortalte min venninne hva hennes mann har gjort. Først ble hun sint. Jeg trodde hun ble sint på meg... Så jeg begynte å grine og forberedte meg på å miste henne. Så utbryter hun: "den j**** kødden!" Da kjente jeg at jeg kunne roe meg litt.

Fy fader så vondt det var. Det var vondt for oss begge. For å lette mitt bryst måtte jeg jo rase ned hennes hverdag.. Slik følte jeg det.

Vi gråt begge to og jeg måtte nesten tvinge henne til å ikke springe til sin mann for å banke han. Hun var kjempesint! Jeg var bare redd. Redd for hans reaksjon når hun konfronterer han, men mest av alt er jeg redd hans reaksjon ovenfor meg. Tenk om han vil hevnes? Tenk om han klarer å overbevise henne om at han ikke har gjort noe galt? Tenk om hun ender opp med å tro han?

Vel, om det skjer, skal jeg i alle fall jeg vite at jeg har gjort det jeg mener er det rette. Jeg fortalte henne sannheten om hennes mann. Og jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke lenger finner meg i det! Han skal vite at om han nærmer seg meg igjen skal jeg gjøre hans liv til et levende helvete.

Men jeg er sliten nå. Så fryktelig fryktelig sliten. Kjenner jeg vil sove og glemme. Men jeg kan jo ikke glemme nå. Jeg må jo kjempe meg igjennom dette. Nå har jeg jo "stått fram" og avslørt han. Tror ikke jeg skjønner hva jeg har gjort. Tror ikke jeg skjønner det før senere. Nå er jeg bare tom. Tømt for følelser og tømt for krefter.

MEN JEG KLARTE DET!

jeg fikk min hevn. Nå er det han som skal lide!!!

Herre gud så tøff du er, liljen!! Jeg er hel matt!! Ta vare på deg nå!

*god klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Herre gud så tøff du er, liljen!! Jeg er hel matt!! Ta vare på deg nå!

*god klem*

Takk takk! Jeg føler meg litt tøff nå også. Jeg gjør nok ikke det i morgen når jeg har forstått hva jeg har gjort, men akkurat nå føler jeg meg litt tøff.

Fikk nettopp melding av venninna mi. Hun har pakket veska og dratt...

Tipper han har det bra nå! ÅH, jeg unner han bare vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Jeg føler meg litt tøff nå også. Jeg gjør nok ikke det i morgen når jeg har forstått hva jeg har gjort, men akkurat nå føler jeg meg litt tøff.

Fikk nettopp melding av venninna mi. Hun har pakket veska og dratt...

Tipper han har det bra nå! ÅH, jeg unner han bare vondt!

Så bra! Og ja, det blir nok tøfft, men det er det verd, eller? Og med tanke på hva du har klart hittil, så klarer du dette og! Er så godt å lese! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Så bra! Og ja, det blir nok tøfft, men det er det verd, eller? Og med tanke på hva du har klart hittil, så klarer du dette og! Er så godt å lese! :)

ja, fytti feita det er verdt det! Det skal det være! Jeg skal fryde meg når han har det vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

*klemmer deg*

klemmer tilbake.

Tusen takk for at du backer meg! Det setter jeg pris på! Du har alltid vært så god du, Sør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klemmer tilbake.

Tusen takk for at du backer meg! Det setter jeg pris på! Du har alltid vært så god du, Sør!

Du har alltid vært mye tøffere enn du selv tror. En survivor! Husk det!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ser det, har du gjort det rette.

Først og fremst for deg selv.

Men også for kona til vedkommende. For hun fortjener å vite hvem hun delte livet med. Bare da hadde hun et reelt valg. Hun selv kunne ta valget om hun ville fortsette med det.

Du klarer dette, for du er utrolig sterk! Varme ønsker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Som jeg ser det, har du gjort det rette.

Først og fremst for deg selv.

Men også for kona til vedkommende. For hun fortjener å vite hvem hun delte livet med. Bare da hadde hun et reelt valg. Hun selv kunne ta valget om hun ville fortsette med det.

Du klarer dette, for du er utrolig sterk! Varme ønsker til deg.

Tusen hjertelig takk!

Det er så godt å kjenne at dere sier jeg har gjort det rette! Kanskje jeg ikke trenger å tvile så mye på det i morgen, når jeg skjønner hva ejg har gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En sliten Lilje...

I dag kom reaksjonene. Alle de vondt tankene. Skyldfølelsen for å ha ødelagt min venninnes liv og hverdag. Angsten for hva som måtte komme..

I dag ble jeg fylt av selvforakt og selvmordstanker. Det er vondt, vondt, vondt!

Var hos psykologen nettopp. Han mener jeg kan ha godt av en liten innleggelse. Bare på et par-tre dager, sånn at jeg kan hvile litt og ha folk rundt meg. Han skal ha permisjon nå. Typisk! Han blir borte i en måned. Fem hele uker til jeg ser han igjen.

Jeg er så skrekkelig ambivalent nå. Den ene dele av meg vil legge seg under dyna med alle sovepillene, den andre vil si; greit jeg legger meg inn for et natt eller to.. En ting er iallefall sikkert; det er ikke godt å være Liljen nå. Jeg er trist. Har nettopp blitt voldtatt, ødelagt for venninna mi og så svikter en av mine beste venner. Den vennen jeg lot komme nær meg og som jeg nesten turte kalle min kjæreste.

Jeg er tom i hodet og på kanten av likegyldig. Jeg var så stolt over alt jeg fikk til i går. I dag er alle de følesene borte.

Så hva gjør jeg nå?

Skal jeg gi opp eller må jeg kjempe på nytt?

Finnes det et tredje alternativ?

Er det noen som har en klem til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign.

Takk!

Føler jeg har gjort det rette.

Men jeg venter meg reaksjoner..

Nå har jeg lest alle innlegge her og må bare si en ting :

var dere(mannen og deg) ikke to om dette da?

Ellers støtter jeg deg i bøtter å spann :) men mann må ta sin del av ansvaret her, og den eneste jeg ser som er den som er blitt forrådd er din vennine :)Av både sin mann og av deg! Baklager å si det, men mann kan ikke forandre /bedre noe mann ikke erkjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Nå har jeg lest alle innlegge her og må bare si en ting :

var dere(mannen og deg) ikke to om dette da?

Ellers støtter jeg deg i bøtter å spann :) men mann må ta sin del av ansvaret her, og den eneste jeg ser som er den som er blitt forrådd er din vennine :)Av både sin mann og av deg! Baklager å si det, men mann kan ikke forandre /bedre noe mann ikke erkjenner!

Du bør kanskje merke deg hvor innelgget er skrev hen! Det står under overgrep!!!

En voldtekt er man ikke om to!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...