Gå til innhold

Nattens hendelser


Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign.

Du bør kanskje merke deg hvor innelgget er skrev hen! Det står under overgrep!!!

En voldtekt er man ikke om to!!!

jo, jeg ser dette, men, mener du at han, altså, mannen til din vennine hsr påtvunget segdeg, om så er tilfelle, ber jeg om undskyldning, men om ikke, så kan man ikke skylde alt som skjer i voken livet sitt, på at man har blitt utsatt for overgrep i/under oppveksten, jeg har sel den historien, dessevere, og jeg har lest hjemmesiden din og må si at du er jaggu flik til å få ordene ned på papir, har du vurdert å skrive en bok ?

Det ville du klart uten tvil, du er utolig flik til å få til et egasjamang når mann leser det du skriver :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • liljensverden

    14

  • vanilje

    5

  • destgirl

    3

  • Sør

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

jo, jeg ser dette, men, mener du at han, altså, mannen til din vennine hsr påtvunget segdeg, om så er tilfelle, ber jeg om undskyldning, men om ikke, så kan man ikke skylde alt som skjer i voken livet sitt, på at man har blitt utsatt for overgrep i/under oppveksten, jeg har sel den historien, dessevere, og jeg har lest hjemmesiden din og må si at du er jaggu flik til å få ordene ned på papir, har du vurdert å skrive en bok ?

Det ville du klart uten tvil, du er utolig flik til å få til et egasjamang når mann leser det du skriver :)

klem

jeg kom hjem. han tok tak i armen min med høyre hånd, holdt den venstre over munnen min så jeg ikke skulle skrike. ba meg låse opp døra mens han truet.dro meg inn i leiligheten min og kastet meg i gulvet.jeg skrek til ingen nytte. han slo. jeg ramla. jeg skrek. han slo igjen. han rev av meg klærne. jeg skrek. han voldtok.

Ja, jeg kan med hånden på hjertet si at han tvang seg på meg og at jeg PÅ INGEN MÅTE ville dette. Og vi har aldri hatt noe som helst seksuelt forhold som vi har vært to om. Han har for meg alltid vært min venninnes mann. En mann jeg ikke engang ville sett på en halv gang selv om han hade vært singel!!!

Du skriver at du har lest hjemmesiden min. Under "my story" er han den jeg skriver om i sluttet av teksten. Ingenting jeg har skrevet tyder på noe vi var to om.

Det han gjorde var kriminelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...