Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er vel julegavene godt "fordøyd" fikk dere og ungene det dere ønska dere? Ble gavene godt mottatt?

Her var ungene (særlig jenungen) storfornøyd, jenta jubla etter hver pakke "akkurat sånn jeg ønska meg" sa hun om nesten alt sammen. To nye babydokker fikk hun - og nekta å bytte noe som helst.

Guttungen var litt mellomfornøyd med å ha fått 2 Monopolspill, men var begeistret etter en bytterunde i romjula. Både lego og bilbane ble godt mottatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260268-forn%C3%B8yde-med-julegavene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta på snart 4 jublet også for hver eneste pakke. Selv klærne ble hun kjempeglad for, dollete som hun er. Særlig kjoler og skjørt da.. Av leker ble hun mest glad for en lekekomfyr og en sminkedukke. Den dukka har fått gjennomgå.

Eldstedatteren på 11 holder mye på med playstationspillene hun fikk. Hun fikk skøyter, og det var suksess.

Sønnen på snart 9 år leker mest med en diger robot. Til og begynne med skremte den vettet av snuppa på 17 mnd, men nå er hun venner med den :) Hun leker mest med mobilen og koppesettet i plast.

Alle her var glade og fornøyde :) For to av barna er det snart nye pakker, når de har bursdag.

Her var alle storfornøyde, både voksne og barn.

Yngste jenta her reagerte som din, "dette har jeg ønsket meg siden jeg ble født" :) Gudskjelov så er de like takknemlige for alt de får. Jeg var dog ikke så fornøyd med at de fikk PARFYME, leppestift og lipgloss av tanten sin, de er 5 og 7 år gamle...

Annonse

Veldig godt fornøyde, men vi er få og passer på å koordinere innkjøpene. Typisk er at vi foreldre og besteforeldrene, som kjenner ungene best, sørger for at det kommer enda litt mer leker i hus, mens det faller på "røkla" å fornye garderoben til gutta. ;)

I år kjørte vi forresten lang-julaften, og startet oppakkinga allerede før middagen. Hver gave (leke) ble pakket helt ut, montert (mye LEGO her i huset ;) ), og lekt litt med før vi gikk videre til neste pakke. Tok vel to pakker til hver unge før middagen, og så resten utover kvelden. Det var veldig vellykket; fra tidligere har vi erfart at spesielt eldstemann slår på autopiloten etter tredje pakka eller der-omkring, mens i år var det ingen som måtte spy morran etter for å gi slipp på siste rest av spenninga. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...