Gå til innhold

Hva faen er vitsen med en sånn skritteller...?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke vært ute av døra i dag og jeg ser ikke bakken innenifra så jeg aner ikke hvordan været er. Har bare fora kaninen jeg og det er alt.

Det hjelper nok å få opp motivasjonen når været blir bedre om en stund. Men jeg fryser innmari ute, det er vanskelig å holde seg varm.

Jeg skal forsøke å trene godt i rundt tre uker før jeg drar til Thailand. Tre uker med god trening gjør underverker.

Dessuten har jeg urealistiske planer om å starte noen dager i Thailand med en joggetur på en eller annen strand før frokost. :)

Jeg er utrolig tøff i trynet før det kommer til stykket, og tror til og med jeg kommer til å gjøre det. Min kontakt med virkeligheten er med andre ord noe fjern. :)

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

30

• flisa

19

• Dorthe

13

• Babette

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skal forsøke å trene godt i rundt tre uker før jeg drar til Thailand. Tre uker med god trening gjør underverker.

Dessuten har jeg urealistiske planer om å starte noen dager i Thailand med en joggetur på en eller annen strand før frokost. :)

Jeg er utrolig tøff i trynet før det kommer til stykket, og tror til og med jeg kommer til å gjøre det. Min kontakt med virkeligheten er med andre ord noe fjern. :)

Det er bra vær Thailand nå da. Faren til minstemann drar om ei uke og skal være tre mnd *missunnelig

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er bra vær Thailand nå da. Faren til minstemann drar om ei uke og skal være tre mnd *missunnelig

Tre måneder, ja. Det er vel nesten så lenge at man får hjemmelengsel. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skjønner ikke jeg heller. De fleste har vel bare ett skritt? :S

Skrevet

Tre måneder, ja. Det er vel nesten så lenge at man får hjemmelengsel. :)

Jeg tror ikke det, virker ikke slik. Jeg tror han bare gleder seg til å reise og komme bort. Han har hatt et tøft år og med meg som maser ved siden avså blir ikke ting noe bedre.

Gjest Pontiac
Skrevet

For 120 kr er det helt enkelt barnslig morro :)

Er usedvanlig dårlig på å trimme, men har lurt veldig på hvor mye jeg egentlig småspringer på en hektisk dag på jobb.

Så det er barnslig morro for meg helt enkelt.

Det er sikkert mer bortkastet ting jeg kunne brukt en hundring på :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

For 120 kr er det helt enkelt barnslig morro :)

Er usedvanlig dårlig på å trimme, men har lurt veldig på hvor mye jeg egentlig småspringer på en hektisk dag på jobb.

Så det er barnslig morro for meg helt enkelt.

Det er sikkert mer bortkastet ting jeg kunne brukt en hundring på :)

"Det er sikkert mer bortkastet ting jeg kunne brukt en hundring på :)"

Aldri i verden. For en hundrelapp får du f.eks. 2 halvlitere. :)

Gjest Pontiac
Skrevet

"Det er sikkert mer bortkastet ting jeg kunne brukt en hundring på :)"

Aldri i verden. For en hundrelapp får du f.eks. 2 halvlitere. :)

*ler* men når jeg ikke liker hallitrær da ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Endelig en som er like rar som meg. :)

Liker heller ikke øl, SDD synes det er tragisk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da får du gå for et par glass vin.

Langt mer fornuftig bruk av kronene det også. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Endelig en som er like rar som meg. :)

Liker heller ikke øl, SDD synes det er tragisk.

Neida. Dere Smirnof Ice-damene kan være småsøte dere også. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida. Dere Smirnof Ice-damene kan være småsøte dere også. ;)

Var en som sa at jeg kledde å ha en halvliter i hånda, så jeg vet ikke jeg... Blir hardt å konvertere, tror jeg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Var en som sa at jeg kledde å ha en halvliter i hånda, så jeg vet ikke jeg... Blir hardt å konvertere, tror jeg. :)

Det er det dårligste sjekketrikset jeg har hørt på lenge.

Når man ikke kommer på noe bedre enn "oh peeach! Du er så nyydelig med en halvliter, aaaaaltså. Åhhhh".

Den er syltynn! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er det dårligste sjekketrikset jeg har hørt på lenge.

Når man ikke kommer på noe bedre enn "oh peeach! Du er så nyydelig med en halvliter, aaaaaltså. Åhhhh".

Den er syltynn! :)

Haha, hva får deg til å tro at det var et sjekketriks da? :)

Solsikkefrø
Skrevet

Det neste blir vel en shitteller. En hundebæsj der, en der......minst 50 hundebæsjer må du telle daglig. Da har du trent nok. Om vinteren blir turene kanskje lengre, men men.....

*fnis* :)

Skrevet

Og noen blir motivert til å gjøre litt ekstra. Gå en liten tur osv. Og det er jo ikke akkurat så dumt:-)

Med en skritteller så kan du sette deg et mål for hvor mye aktivitet du skal være i hver dag.

Skrevet

Jeg synes ikke det er så dumt. Skrittelleren kan være en motivasjonsfaktor, og det kan bli en konkurranse om å ha flest skritt. Både med seg selv og andre.

Samtidig håper jeg folk ikke tror at vanlig tråkking i forbindelse med jobb og husarbeid gir bedre kondisjon.

Selv har jeg ikke tenkt å kjøpe meg skritteller. Og jeg har kun ett skritt. Det holder.

Skrevet

Jeg blir ekstra motivert til å ta beina fatt når jeg bruker den. Konkurerer med meg selv og prøver å slå min egen rekord.

Går isteden for å ta buss, bruker trappene isteden for å ta heisen osv

Skrevet

Jeg blir ekstra motivert til å ta beina fatt når jeg bruker den. Konkurerer med meg selv og prøver å slå min egen rekord.

Går isteden for å ta buss, bruker trappene isteden for å ta heisen osv

Jeg synes du burde begynne å løpe. Du som er så lett og snerten bør ha gode forutsetninger. Og tenk på den ubeskrivelige lykkerusen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...