Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

over30firebarn

Julen er ryddet ut rett etter at frokosten er spist 1 januar.I år tok det meg en halv time å fjerne tre, julepynt, adventsstjerne og alt det andre. Så en rask runde med støvsuger og tilbake til hverdagen, deilig:)

Vet at mange venter til en stund ut i januar, men for meg er januar og jul to ord som ikke passer sammen.

Her er det bare adventsstjernen som kommer opp 1.desember. Juletre og annen pynt kommer ikke opp før 23desember. har ingen fast dag for når jeg rydder det ut, men beholder det vel til helga.

På en måte er det godt å få ut julestasen, på en annen måte er det nitrist. Blir litt mørkt og tomt:-(

Gjest alenemor til tre

Vi har plasttre, men det ble ryddet bort 6. dag, sammen med det meste av julepynten. Så pynte vi spisebordet til nyttårsfesten, og 1. dag var huset tømt for jule- og nyttårsting! Herlig. Neste år drar vi bort i stedet, så kan "mor" få juleferie også, ikke bare julejobb!

Annonse

• 1 måned senere...

Hev ut det meste i går og i dag går resten.

Jeg er av de som går litt imot den generelle strømmen av folk som går med på handelsstandens ønske om å starte jula i november - her er det kun adventsstjerne frem til julaften. Til gjengjeld feirer jeg alltid til ihvertfall 20. dag jul - det hender det blir enda lengre - er så koselig med treet som lyser og lukter godt - trenger det på den tiden av året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...