Gå til innhold

Hvor gammel var dere første gang dere fikk barn?

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

2

• Kinesermor

2

• Spirello

1

• Glimtipper

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mista nikket
Skrevet

20 år var jeg og det var ikke planlagt, men velkomment

Skrevet

Jeg var 22 og hadde vært samboer i to år. Graviditeten var ikke planlagt.

Skrevet

Jeg var 28, hadde vært sammen med barnefaren i 7 år, gift i 2 år og svangerskapet var svært planlagt.

Skrevet

30 år og i aller høyeste grad planlagt! :-)

Skrevet

27, og det var planlagt. Hadde da vært klar i et par år omtrent, men måtte vente på pappaen til barna som ikke var like sikker på om han var klar.

Skrevet

Var 20 begge to og nygifte. Ikke planlagt, men ønsket og svært velkommen likevel.

Venter nr 2 nå, fem år senere.

Skrevet

20 år, veldig planlagt, nr 2 kom da jeg var 23 og nr 3 da jeg var 26.

Alle godt planlagte.

Hilsen

Skrevet

Planlagt var det ikke, men helt greit.

Jeg var - skalvinåse - 26 år da jeg ble mor første gangen.

Skrevet

Førstemann kom noen mnd før jeg fylte 27 og var planlagt.

Neste ventes om få uker, og nå er jeg 29. Også planlagt.

Gjest The one and only
Skrevet

var 23 med første og 24 med andre.

hun første var planlagt.

hun andre fant vi ut var der etter 3mnd uten mens:)

Skrevet

30 år med første og 31 år med andre. Begge var planlagt, det gikk på første forsøk begge ganger.

Skrevet

Gamle - 36 når første ble født, og 40 når nr. 2 ble født, men jeg var litt eldre når vi fikk dem, 38 og 41! Og av nicket forstår dere nok at barna er adoptert, og da vil dere også forstå at de er høyst planlagt og etterlengtet!

Skrevet

Gamle - 36 når første ble født, og 40 når nr. 2 ble født, men jeg var litt eldre når vi fikk dem, 38 og 41! Og av nicket forstår dere nok at barna er adoptert, og da vil dere også forstå at de er høyst planlagt og etterlengtet!

:-)

Skulle tatt seg ut om man plutselig ble aoptivforeldre uten å ha planlagt det, ja! ;-)

Er vel bare i den filmen med Diane Keaton at slikt skjer... :-)

Gjest single igjen
Skrevet

Jeg var 28 når jeg fikk lillegutt og han var planlagt. Skulle gjerne hatt en til nå når jeg er 31, men må visst finne meg en ny mann først! :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...