Gå til innhold

Hvor gammel var dere første gang dere fikk barn?

Anbefalte innlegg

29 og 27 da 1.mann kom, og 32 0g 30 med 2. Når 3.mann kom var jeg 34 og gubben 32.

1. mann var forsåvidt "påtenkt", men jeg har gått på prevensjon alle 3 gangene jeg har blitt gravid... Dvs. at vi tenkte på at vi kanskje ville ha barn snart...(p-piller, kobberspiral og hormonspiral...)

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

2

• Kinesermor

2

• Velouria

1

• Glimtipper

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg var 21år, ble 22 år 3mnd etter hun var født. Det var egentlig ikke planlagt, men vi var jo klar over at vi tok et par sjangser =)

Nå er jeg 23 og venter nr2 i mars, var heller egentlig ikke planlagt, men veldig velkomment selvom =)

Annonse

Gjest Shira12

Jeg var 18 da jeg fikk guttungen. Det var ikke planlagt i det hele tatt.

Men ting har gått bra, men man skal tenke nøye igjennom om man vil det i så ung alder.

Guttungen er nå 5 år, og begynner på skolen til høsten :o)

Annonse

Gjest Pontiac

Jeg var 24 og det var ikke planlagt.

Men mer ønsket kunne han nok alikavel aldri vært, trodde nemmelig at jeg ikke kunne bli gravid etter at en lege for mange år siden sa til meg at jeg kunne ha svært store problemer med å bli det :)

Pappan var to år eldre enn meg.

Nestemann kom tre år etterpå, planlagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...