Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

41

• Atene

4

• Caloni Makaroni

4

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes ikke du overreagerer, nei. Voksne folk må da klare å oppføre seg, ikke minst når ungene ser på. Unger er vare for sånt, så jeg er nesten frista til å be deg ringe dem (eller skrive et brev) og forklare dem på en hyggelig måte at det er fint om dere kan være litt positive mot hverandre for ungenes skyld e.l.

Godt poeng, men jeg tror nok det hadde gjort det ennå verre. ;)

Annonse

Gjest morentilfire

Morsom historie.

Det der med relsjon og samhandlingskompetanse er ingen enkel sak, verken for de store eller små eller de gamle og de sære...

Hvem du vil oppføre deg ordentlig overfor er like mye et spørsmål om prioritering som kompetanse, tror jeg.

Grusomt! - Jeg hadde nevnt det for faren til ungene,

Sånn sett var min eks veldig real - da vi gikk fra hverandre (jeg som gikk) - så reiste han ned til sine foreldre og sa at de ikke fikk lov å være sinte og sure på meg av den grunn.

Det er jeg glad for - selv om jeg har veldig lite kontakt med dem -men vi var i konfirmasjon sammen i mai da - kjempehyggelig!

Caloni Makaroni

Får vondt av barna, jeg. Når bestefar har vært så irritert og sur ved henting (og antakelig ikke strålende fornøyd i bilen på vei til dere heller), så har jeg vanskelig for å tro at det ble god stemning i bilen med en gang de kjørte ut av oppkjørselen deres heller. Får bare håpe de klarte å snu humøret sitt igjen rimelig raskt..

Annonse

Grusomt! - Jeg hadde nevnt det for faren til ungene,

Sånn sett var min eks veldig real - da vi gikk fra hverandre (jeg som gikk) - så reiste han ned til sine foreldre og sa at de ikke fikk lov å være sinte og sure på meg av den grunn.

Det er jeg glad for - selv om jeg har veldig lite kontakt med dem -men vi var i konfirmasjon sammen i mai da - kjempehyggelig!

Så fint! Bra å høre at det faktisk er mulig, for akkurat nå tror jeg ikke på det ett sekund... :(

Får vondt av barna, jeg. Når bestefar har vært så irritert og sur ved henting (og antakelig ikke strålende fornøyd i bilen på vei til dere heller), så har jeg vanskelig for å tro at det ble god stemning i bilen med en gang de kjørte ut av oppkjørselen deres heller. Får bare håpe de klarte å snu humøret sitt igjen rimelig raskt..

Jeg regner egentlig med det, for fyren er egentlig en hyggelig mann, og jeg veit han elsker barnebarna sine... Synes bare det var så forbanna unødvendig når ungne var tilstede.

Caloni Makaroni

Jeg regner egentlig med det, for fyren er egentlig en hyggelig mann, og jeg veit han elsker barnebarna sine... Synes bare det var så forbanna unødvendig når ungne var tilstede.

Synes du kan ta en telefon til han, jeg. Etter at barna har kommet hjem. Si til ham at du ikke aksepterer slik oppførsel hjemme hos deg, og at de kan komme og hente dem hos sin sønn neste gang de vil tilbringe tid med sine barnebarn, da du ikke ønsker noen direkte kontakt med dem mer, med mindre tonen blir en annen.

Synes du kan ta en telefon til han, jeg. Etter at barna har kommet hjem. Si til ham at du ikke aksepterer slik oppførsel hjemme hos deg, og at de kan komme og hente dem hos sin sønn neste gang de vil tilbringe tid med sine barnebarn, da du ikke ønsker noen direkte kontakt med dem mer, med mindre tonen blir en annen.

Det tror jeg ikke er det lureste jeg gjør...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...