Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skal på juletrefest til helgen. Jeg skal ha på svart bukse og en litt stilig topp med en strikke-kåpesak over som er litt pen. Blir da medium pyna. :) Guttungen skal ha skjorte og slips, penbukse og pensko. Sa til sambis at han kan ha oplabukse og skjorte og at det er pynta nok, men så sier flere at mange kommer i dress??? Er ikke det litt vel overpynta da?

Hva har dere på dere på juletrefest? Er olabukse "forbudt" på menn hvis de har en pen skjorte til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260441-antrekk-p%C3%A5-juletrefest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også på juletrefest til helga. Regner med at mannen min stiller i sånn gasnke pen skjorte og en mellomfin bukse, evt dressbukse. Jeg synes ikke dongeri passer.

Jeg kommer vel til å ha en pyntet topp, og et litt pyntet skjørt.

Ungene går i juletøyet, evt annet pentøy.

Vi skulle vært på juletrefest i går også, men jentene ville ikke, og jeg orket ikke gå med to barn som ikke hadde lyst. Det ble hyling fra gutten som ville gå da... Han fikk spille data i en helt time i stedet!

Hjelp, som tiden går. Jeg husker du tuslet rundt i pysjen på dagtid og lengtet etter baby, og nå går han i slips.

Ja, det er nesten fælt! :) men veldig gøy og da.. Se han løpe rundt med slips og pensko.. Han er så stolt av de skoene. *fnis* De lager litt lyd når han går, så han stopper stadig og bøyer seg ned å tar på de, så løper han videre overbegeistra.

Nå er jeg babysyk attpå til. ;) Men vi skal vente til sommeren med å begynne å prøve. Hadde ikke orket å være gravis akkurat nå.. Min kjære må finne seg ny jobb først og, så han ikke jobber skift. Blir mye bare poden og meg. Og han krever en del for å si det mildt, men så skjønn og da. Håper vi inderlig kan gi han et søsken og oss selv et flott barn til.

Vi skal også på juletrefest til helga. Regner med at mannen min stiller i sånn gasnke pen skjorte og en mellomfin bukse, evt dressbukse. Jeg synes ikke dongeri passer.

Jeg kommer vel til å ha en pyntet topp, og et litt pyntet skjørt.

Ungene går i juletøyet, evt annet pentøy.

Vi skulle vært på juletrefest i går også, men jentene ville ikke, og jeg orket ikke gå med to barn som ikke hadde lyst. Det ble hyling fra gutten som ville gå da... Han fikk spille data i en helt time i stedet!

Mellomfin bukse? Hva er det? :) Sambis har bare olabukser og dressbukse han.. Synes skjorte med olabukse er tøft jeg, særlig hvis man har et kult belte til, ikke så gubbete som sånne "bestefar-bukser" ;)

Annonse

Mellomfin bukse? Hva er det? :) Sambis har bare olabukser og dressbukse han.. Synes skjorte med olabukse er tøft jeg, særlig hvis man har et kult belte til, ikke så gubbete som sånne "bestefar-bukser" ;)

Han kan helt sikkert gå med det antrekket! Synes det høres stilig ut :-)

Mannen min har bare to bukser + dressbukse. Den ene er dongeri, den andre cordfløyel. Så han kommer nok til å ta dressuksa eller cord'en.

Han har jo flere bukser fra før, men de er blitt så himla trange i livet!!!!!

Og han vil jo ikke kjøpe seg ny bukse, fordi han har jo bukse.....

Hjelp, som tiden går. Jeg husker du tuslet rundt i pysjen på dagtid og lengtet etter baby, og nå går han i slips.

Får håpe det var på slutten av graviditeten jeg tuslet rundt i pysjen på dagtid da..? :) Har nemlig jobba 100% hele tiden, bortsett fra da jeg var gravid da jeg ble delvis sykmeldt og 100% sykmeldt på slutten pga. høyt blodtrykk.

Får håpe det var på slutten av graviditeten jeg tuslet rundt i pysjen på dagtid da..? :) Har nemlig jobba 100% hele tiden, bortsett fra da jeg var gravid da jeg ble delvis sykmeldt og 100% sykmeldt på slutten pga. høyt blodtrykk.

Nei, det var lenge før du ble drektig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...