Gå til innhold

Oppdatering - snuppelura på sykehuset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott at behandling er i gang! Ellers vil jeg bare gi dere alle en kjempestor klem. Dere er sterke, og dette kommer til å gå bra!

Skjønner godt at du føler deg litt utenfor.

Ikke at det kan sammenlignes. Men mellomste vår var litt over 1 uke på sykehus da hun var 1,5 år gammel. Da følte også jeg at jeg ikke tilhørte den verden alle andre tilhørte. Det var liksom bare sykehuset, henne og meg.

Har dere fått noen idé om når dere kan komme ut av sykehuset?

Uansett så tenker jeg masse på dere. Og det er godt å få litt oppdatering når du har mulighet til å gi det.

*Klem*

Lykke til. Sender ønsketanker om videre bedring.

Sykehus er kjedelig. Men det "verste" som kan skje er at du blir der over så lang tid at du faktisk begynner å følge med på Days of our lives ;-) (det skjedde med venninna mi- stakkars jente)

Annonse

Har tenkt på dere. Lykke til videre :-)

"It is highly responsive to treatment [...]" Det var jo i hvertfall godt å høre oppi elendigheten! Rart behandlingen er så forskjellig i USA og Europa. Men da har vel begge måtene sine fordeler. Krysser fingre!

Har tenkt tanken å skrive innlegg og spørre deg hvordan det går, men kom fram til at det var best å vente til du følte selv for å skrive noe...

Har tenkt til dere flere ganger den siste tiden, det må være tøfft for så liten jente å være så syk og oppholde seg på sykehus i lang tid.

Og ikke minst tøfft for mor å måtte se barnet sitt ha det vondt.

Sender dere masse varme tanker, og krysser fingrene for at behandlingen går så bra som overhodet mulig. Og at jenta di blir snart frisk igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...