Gå til innhold

Når fikk deres barn egen mobil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datteren min fikk til 13-årsdagen, dvs. vi kjøpte den to måneder før slik at hun kunne holde kontakten med venninnene i sommerferien. Det er mer enn tre år siden.

Hun var da blant de siste i klassen som fikk, men mange av de andre hadde overtatt foreldrenes gamle. Selv fikk hun en ny, relativt enkel og rimelig. Men hun har fått ny to ganger siden da. Hun bruker fremdeles kontantkort, og sløser ikke.

Lillebroren på snart 8 klår fælt på min om dagen, og fortalte meg senest igår at han ønsker seg en, men da med kamera og diverse finesser som ikke min (som er søsterens avlagte) har...

De barna jeg vet om som har fått mobil veldig tidlig, har foreldre som ikke lenger bor sammen. Da forstår jeg at behovet blir et litt annet. Så "heldig" er ikke sønnen min, så han må nok vente enda en stund. Jeg sier at han først må lære seg å stave, så han kan sende tekstmeldinger...

Stesønn på 11 begynte med en gammel avlagt som vi kunne sende med ham ved behov for et par år siden. I fjor fikk han "ny", farens forholdsvis moderne med mp3 spiller osv, fordi faren fikk ny på jobb. Han har den ofte med, men kan også glemme den i et par uker. Vi prøver å huske å be ham ta den med om kan skal ringe og bli hentet osv...

Yngste stesønn er 7, og har ikke fått enda. Han har ikke behov foreløpig.

Eldstemann har kontantkort - og ringer stort sett et par ring når det er noe til oss voksne, sånn at vi kan ringe ham opp igjen. Et kontantkort varer som regel LENGE.

Hehe, ja :-) Hadde tre da jeg var 20, og fikk fjerdemann fire år etter det igjen. Så jeg føler jeg har gjort min innsats for å øke Norges befolkning, ja.

Tre da du var 20?? Jeg er 20 nå, og riktig nok babysyk, men _det_ hadde ikke jeg vært sterk nok til tror jeg =)

Når fikk du de da? Var det planlagt? Tvillinger i bildet? Hva sa foreldre og hva med barnefedre?

If you dont mind min ekstreme nysgjerrighet =)

Annonse

Tre da du var 20?? Jeg er 20 nå, og riktig nok babysyk, men _det_ hadde ikke jeg vært sterk nok til tror jeg =)

Når fikk du de da? Var det planlagt? Tvillinger i bildet? Hva sa foreldre og hva med barnefedre?

If you dont mind min ekstreme nysgjerrighet =)

Jeg fikk førstemann da jeg var 18, andre da jeg var 19, tredje da jeg var 20 og fjerde da jeg var 24.

Førstemann var planlagt, det ble riktignok litt bruduljer med foreldrene mine akkurat da de fant ut at jeg var gravid, men det gikk fort over.

Vi giftet oss da jeg var 17 og han 21, og jeg og barnefaren lever i beste velgående - har snart ti års bryllupsdag!

Jeg fikk førstemann da jeg var 18, andre da jeg var 19, tredje da jeg var 20 og fjerde da jeg var 24.

Førstemann var planlagt, det ble riktignok litt bruduljer med foreldrene mine akkurat da de fant ut at jeg var gravid, men det gikk fort over.

Vi giftet oss da jeg var 17 og han 21, og jeg og barnefaren lever i beste velgående - har snart ti års bryllupsdag!

Jøss. Jeg tar av meg hatten i ærbødig beundring =)

Angelica :o)

*Besvime*

Tror neste du ble mitt store forbilde nå ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...