Gå til innhold

hvordan feiret dere 30 års dagen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var "bortreist på dagen", hehe. Hadde en fantastisk fin dag på ei helgesamling for en hobby. (hmm, det var litt vagt, men du skjønte sikkert...)

Men et lite tips, fikk det av ei venninne, i stedet for å ende opp med et tonn med pepper, ønsk deg tyrkisk pepper (sukkertøy) i stedet ;-)

Vi feira dagen min med bare noen få gjester. Helt uformelt på campingstoler osv i huset vårt som var under bygging. Jeg var super-høygravid (føltes iallefall sånn..), så festhumøret mangla ;-)

Tenkte hele tiden at jeg skulle ta igjen dagen, men nå har det gått seks år, så det begynner vel å bli litt vel sent....

Ei venninne og jeg fabler om å ta en skikkelig felles vennefest når vi blir førti. Evt. tar vi med oss noen gode venninner og reiser på "husmorferie" til Spania ;-)

Annonse

Vel, den ble feiret som alle andre bursdager, bortsett fra at jeg hadde et barn på 1 år og var høygravid med neste...

Men jeg husker jeg satt og gjorde opp regnskap over livet mitt. Resultatet var at jeg var fornøyd, og at det var helt greit å bli 30.

Nå nærmer jeg meg 40, og jeg håper og tror jeg vil føle likedan da.

Gjest snart 30 (vel nesten...)

Jeg var "bortreist på dagen", hehe. Hadde en fantastisk fin dag på ei helgesamling for en hobby. (hmm, det var litt vagt, men du skjønte sikkert...)

Men et lite tips, fikk det av ei venninne, i stedet for å ende opp med et tonn med pepper, ønsk deg tyrkisk pepper (sukkertøy) i stedet ;-)

He he, det var kanskje en idé. Har ikke tenkt på at jeg faktisk er ugift :) Men gjelder det når man har to barn og er samboer da??

Jeg fylte på en fredag, og var gravid i 12 uke med tvillinger. Var kjempekvalm og dårlig hele ettermiddagen/kvelden, så selve dagen ble feiret foran TV`n med pizza og brus.

Dagen etter hadde sambo invitert en hel haug med venner på frokost på en koselig kafè/konditori i byen. Det er et sånn gammeldags dansk konditori, og vi fikk et eget rom, og frokosten besto av reker, masse godt pålegg, kaffe, te, juice, melk, godt brød etc. etc. Veldig koselig, og helt uventet.

Annonse

Gjest er ikke sååå lenge siden:-)

Et lite selskap i heimen med helt nære venner, flott 5-retters(hjemmelaget) og DRESSkode. Drinker og karaoke ut-på kvelden.

Stort partyparty passet dårlig pga amming av ganske liten baby.

Husker det som en flott feiring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...