Gå til innhold

varmepumpe med bra bieffekt :-)

Anbefalte innlegg

Gjest labolina

Vi kjøpte varmepumpe med viftekonvektorer. Ble helt fortvilet da de ble installert fordi de var så store og stygge, men oppdaget til min store glede en bra bieffekt av dem da jeg skulle tørke støv før jul. Det var nesten ikke støv i stua... fikk etterpå høre at vifekonvketorene fjerner mye støv og sannelig da vi sjekket filteret så fant vi støvet som "manglet". Bra de var godt for noe da, stygge dingsene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260508-varmepumpe-med-bra-bieffekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest labolina

Ikke bare tar den støvet :), men nå fyrer vi så lite med ved at det blir ikke svarte tak og vegger i huset :)

Og så så godt, jevnt varmt HELE døgnet.

Ja, vi bruker heller så og si ikke ved lenger, fyrte en gang i jula for kosens skyld, men så varmt som det er nå måtte vi sette verandadør og vinduer på lufting... sist vi fyrte med ved husker jeg faktisk ikke, sannsynligvis i fjor vinter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...