Gå til innhold

Kan rier oppleves ulikt fra fødsel til fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Liliaceae

6

• org

5

• KaVa

4

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Første fødsel varte i et døgn og var svært vondt.

Ved andre fødsel hadde jeg lært meg gode pusteteknikker. Jeg trodde jeg var i startfasen av fødselen fordi jeg nesten ikke hadde vondt. Vi kom oss omsider til sykehuset, egentlig bare for sikkerhets skyld fordi vi har en lange reisevei. Jeg fødte 20 minutter etter at vi kom til føden.

3. fødsel var ting og vond igjen til tross for pusteteknikkene.

Men atte jeg kjenner ikke antydning til samme smerte som sist i det hele tatt. Da var det på en helt annen måte..

Har tatt tia på 3 stk nå, og det er 5 minutter i mellom.

Har du langt til føden? Ligner veldig på min erfaring med nr 2.

Annonse

Jeg hadde tre cm åpning den morgenen jeg kom til føden for å settes i gang, nesten 3 uker før termin - hadde kun hatt litt murringer og et par ubehagelige kynnere før det.

Men da dryppet begynte å virke så reiv det snart kraftigere, så kanskje du er på de første cm?

Tror kanskje jeg ville ringt barnevakten jeg da, så du ikke behøver å vente på henne om (når) det plutselig blir mer action.. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...