Gå til innhold

Kan rier oppleves ulikt fra fødsel til fødsel?

Anbefalte innlegg

Da har jeg ringt føden, og mamma. Mamma er på vei så tar vi en tur på føden for sikkerhets skyld.

Takk for svar alle!

Gratulerer så mye med gutten! :-)

Det gikk ganske kjapt ser jeg, for du skrev innlegg her kl 2204 og fødte kl 0340! :-D

• 1 år senere...

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Liliaceae

6

• org

5

• KaVa

4

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, de kan føles helt forskjellige. Da jeg skulle ha nr 2, forsto jeg ikke at fødselen var i gang. Trodde det var bare kynnere, for de var på ingen måte så vonde som med nr. 1. Gikk og la meg hjemme med det jeg trodde var kynnere - som kom med fire-fem minutters mellomrom... Da jeg sto opp, fordi det ble litt ubehagelig - DA kom smertene, og vi skynte oss på sykehuset. 2 timer senere hadde jeg sønn nr 2 i armene :-)

Oppdatering - trultemor26 - 03.01.2007 22:04

Re: Oppdatering - KaVa - 27.03.2008 08:44

Hehe, er du våken? :)

Nope - ikke i det hele tatt. Jeg sverger ofte på at jeg skal lese hele tråder før jeg poster. Men gjør jeg det? neeeeeeiiiiidaaaaaa.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...