Gå til innhold

Vi fikk plass! Hjelp her skal ting skje i rekordfart!

Anbefalte innlegg

Jenta vår (som har slitt så mye med skolestart) har fått plass på Steinerskolen. Hurra!

Snakket med dem nå!

Men så er det mye annet som skal falle på plass og det rimelig fort: Selge leiligheten, kjøpe ny, få ordnet lån osv. Få godkjent av skolen at hun får fri inntil vi flytter.

Midt oppi alt dette er jeg på rehabilitering. Gulp. Flytting innebærer å flytte til annen kommune...... Aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Pr.idag er det utelukket å gå tilbake til jobben jeg hadde i kommunal barnehage, og det ser ut til at rehabilitering kan strekke seg ut i tid da ryggen ikke blir bedre. Men jeg vil jo ikke miste stillingen min i kommunen heller. Kan man overflyttes til annen kommune?

Jaja uansett så er det viktigste at jenta vår får det bra! Men her gjelder det å holde tunga rett i munnen og at skjebnen vil at vi skal få alt til å klaffe. Og det tror jeg nok den vil. Krysser fingrene.

Ha en god dag!

Hilsen en lykkelig men også lettere stressa

Fortsetter under...

Flytter dere pga skolebytte? Jenta deres har vært utrolig heldig i sitt valg av foreldre! :-)

*hatten av*

lykke lykke til.

Takk for varmende ord!

Det hjelper å lese sånt når man sliter med følelsen av å ikke ha stått på nok for å forhindre at nettop akkurat dette skulle skje. Det ble en trist start for jenta vår, men det viktigste er at hun får en god fortsettelse - og det vet vi hun får ;o)

Annonse

Jeg flyttet til en annen kommune mens jeg gikk på rehabilitering. Det som skjedde var at saken min automatisk ble flyttet over til Trygdekontoret i den nye kommunen og vedtakstiden gjaldt så lenge vedtak tilsa det.

Ang. jobb i kommunen: du tenker sikkert på at kommunene kan flytte en ansatt til en annen bedre egnet stilling i kommunen. Jeg er ikke sikker, men jeg _tror_ at dette er en rettighet en kommuneansatt har kun i kommunen han/hun er ansatt i,

Ellers skal jo NAV være samordnet og behjelpelig med det meste.

Lykke til med flyttingen og skolebyttet :)

Kjære mariamamma, jeg vil bare si at jeg er dypt imponert over hvor engasjerte og handlekraftige dere er på vegne av jenta deres! Nesten så jeg får litt gåsehud.

Ønsker dere lykke til med flytting og skolebytte! :o)

Tusen takk for varmende ord! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...