Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, da er endelig legetimen like om hjørnet.

Jeg har gått et år uten prevansjon nå, og den første tidenvar det herlig å "være seg selv", men i tiltakende grad har jeg nå fått større og større pms plager.

De starter ved eggløsning, og jeg går som en ballong halve mnd, i tillegg til søthunger og veldig irritabilitet. Jeg har et svingende humør, og dertil "nerver".

dette sliter på meg, men kanskje mest på barna, som ikke skjønner, og selvfølgelig min mann som skjønner "ståa" men likevel må leve med et troll.

Jeg forsøkte å være "sunn" en periode, og spiste daglig gulrot, blomkål, brokkoli og rosenkål, dette dempet søthungeren og jeg ble mer "stabil".

Den sexlysten jeg fikk av å være fr for kunstige hormoner har nå druknet i sinne, stor mage og "angst".

Så min plan er:

- kosttilskudd (omega 3 + div)

- mer grønnsaker

- p-piller ( det sies at enkelte merker kan dempe pms symptomer + at jeg trenger egentlig prevansjon, grunnen til kutt på prev. var ønske om økt lyst..)

Hvilke p-pille merker er det som her anbefales?

Andre gode tips rundt dette med pms mottas også med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260607-p-pillerpms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...