Gå til innhold

Bare litt mimring, dersom du har god tid ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil bare legge til på nr 8:

Jeg trodde Richard Chamberlain var hetro, også. (I tillegg til George Michael, selvsagt).

Richard Chamberalain i prestekjole var noe av det råeste jeg visste. Og han spilte i en eller annen serie til; Centennial, eller noe sånt. Akk, ja.

Mang en skuffelse man skal tåle her i livet.........

Morsomt innlegg, forresten.

Fikk plutselig "god tid" til å mimre litt.

Apropos den man trodde eller ikke trodde var homo:

Har du sett Austin Powers? Agenten ble frosset ned i 1967 for å bli tint opp 30 år senere. Han får noen videokassetter med klipp fra ting som har skjedd de tre tiårene han var nedfrosset, for å bli litt mer oppdatert.

Premiekommentaren er:

"Liberache is _gay_?? I did'n see _that_ one coming!"

Dette var et morsomt innlegg. Jeg er absolutt av den nostalgiske typen og tenker ofte tilbake til 80-tallet. Jeg syns jeg husker merket Jane Helen som jeg hadde i shampoo, balsam og en lebestift. Det fantes sikkert i mye annet også... Og så husker jeg at jentene brukte skinnslips når vi skulle pynte oss og gjerne minst 20 sånne tynne, runde armbånd i forskjellige farger som skrangla fælt. Og break dance var veldig populært på discoteket. På vinteren brukte vi snowjogg på beina og dunjakke.På sommeren seiler-sko. Vet ikke om dette ble gjort over alt, men mine venninner og jeg sydde på blonder nederst på olabuksene og på bukselommene.

Donald-tyggisen og bugg var absolutt mine favoritter, men jeg husker også at noen kroner gikk på de små ti-øres sjokoladene. Jeg hadde sacco-sekk på rommet der jeg satt og hørte på New Kids On The Block. ;-)

..Jeg ønska meg sacco-sekk, men tror du jeg fikk det da?? Neida!!... *smiler*

Apropos den man trodde eller ikke trodde var homo:

Har du sett Austin Powers? Agenten ble frosset ned i 1967 for å bli tint opp 30 år senere. Han får noen videokassetter med klipp fra ting som har skjedd de tre tiårene han var nedfrosset, for å bli litt mer oppdatert.

Premiekommentaren er:

"Liberache is _gay_?? I did'n see _that_ one coming!"

Kanonkommentar!

Liberache kunne nok til og med jeg "ane"...................

Liberache kan "de andre" ha for meg, men Richard Chamberlain.............

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...