Gå til innhold

Hva ville du sagt hvis du oppdaget at 14-åringen din brukte p-piller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg fikk p-pillen når jeg var 14. Og det tror jeg var bra. Problemet for henne er jo kjønnsykdommer,og potensielle overgrep. Men egentlig er det vel jenter uten forstand til å bruke p-piller som er mest utsatt for overgrep?? Syns du skal få noen andre voksne, f.eks. storesøster til å prate med henne, det er et initmitetsovergrep at mor skal rote i sexlivet til datteren. Syns forøvrig at det er fint at hun både har sex og bruker pillen, hvis hun er en MODEN 14 åring da. Jeg angrer ikke mitt tidlige og ganske så frodige sex-liv, og jeg unner mine egne snart-pubertets unger det samme. (PS husk at ingen egentlig har lov til å sex med henne, det er litt sansiblet det der.)

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...