memorex Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Syns det er vanskelig å få tak i badeSKUM, jeg. ...og som regel vet ikke de som selger div.såpe for badekar OM de skummer. Noen som vet om noen som gjør, og hvor jeg evt.får kjøpt det? På forhånd takk! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Prøv å kjøp badeskum, enten på Cubus eller vita. Der har hvertfall jeg kjøpt det når jeg hadde badekar. De skummer også, hvertfall de jeg prøvde for noen år siden. Ta en titt der. Håper jeg hjalp deg litt! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Cubus har store pumpeflasker med badeskum. Det lukter veldig godt. Det er forskjellige barnemotiv på dem. Vi har boblekar, så det skummer enormt mye. Sånn utenom det har jeg testet en flaske hos Nille som også skummer bra. 0 Siter
Gjest skummi Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Tror de har noen på Nille som skummer veldig. Jeg har fått en rød/rosa derifra som skumma masse! 0 Siter
rudolfine Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har god erfaring med BodyShop sine badeskum, og har brukt de en god del til mine barn. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 H&M & Cubus sine skummer mye både det vanlige badekaret, og i boblekaret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.