Gå til innhold

jippi vi har fått beskjed om region

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror jammen jeg velger å tolke det dithen at de jobber hos AF, både Oslo og Bogota til tross for ferien ;-)

men du.... er det ikke bare rettsferie de kaller det?? Og at de avvikler sommerferie, så alt går litt slow - omtrent som det gjør her i ferietider??? Altså at noen få er på jobb, og kan gi oss slike gladmeldinger:-)

Aner ikke jeg men...

Annonse

dokumentene ble sendt oktober 2006!

Oj oj oj - gratulerer så mye med distrikt - og for en rekordfart det tok!!!!!! Dere sendte dokumentene i oktober 06 - når ble dere godkjent da? Hvilken aldersgruppe er dere godkjent for? Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne :)

Kjempe-grattis !

Gratulerer så mye med distrikt. Endelig, er det bare den store telefonen dere venter på :-)

Lurer på om du er den jeg tror du er ... Bor i samme byen, jeg har to gutter fra Col. Tidligere møttes vi av og til på turnen ... Vel, jeg krysser fingre for at telefonen er rett rundt hjørnet .....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...