Gå til innhold

Alene på do.

Anbefalte innlegg

Gjest happy mama

I går kveld forklarte jeg poden på 3 år og 9 mndr at det ikke var nødvendig å vekke mamma midt på natta når han må på do. Han klarer det jo så fint sjøl. Litt før kl ett i natt våknet jeg av at han sto opp, gikk og gjorde sitt, tørka seg og så kom tuslende inn til meg og sa: "mamma, nå har jeg vært på do og tissa uten å våkne deg!" "Jeg går i senga mi og legger meg igjen, jeg, God natt!" Så nudelig, ikke sant? Jeg var så stolt av lillegutt at jeg fikk problemer med å sovne igjen.

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260903-alene-p%C3%A5-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mista nikket

Måtte le når jeg leste dette og tenkte på at gamle folk går i barndomme. Jeg var å besøkte noen på sykehuset. På samme rom lå en meget gammel dame. Sykepleier var der og den gamle skulle på do. Hun ble fulgt ut og sykepleier sier at du får ringe på når du er ferdig. Den gamle gjør seg ferdig på do, kommer tuslende ut igjen, legger seg pent i senga og ringer. Sykepleier kommer inn og ser litt forundret ut, den gamle sier..jammen du sa jeg skulle ringe når jeg var ferdig og det er jeg nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260903-alene-p%C3%A5-do/#findComment-2084107
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...