Gå til innhold

Hjemme igjen med knerten

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Tusen takk til alle gratulasjoner jeg fikk i AveM sin tråd!! Det var kjempekoselig å komme hjem og lese!

Det var tydeligvis rier jeg satt med her onsdag kveld ;) Hva skulle man gjort uten dol!

Fødselen gikk bra. Alt etter boka og ikke noe tull, så sånn sett var det en veldig fin fødsel. Jeg kan fortelle om fødselen i en ny tråd for de som er interessert i den slags ;)

Knerten er en stor, fin og perfekt liten gutteskapning, 4260 gram og 53 cm. Snill og grei, bare sover og spiser og er ellers så søt og nydelig at jeg må gråte hver gang jeg ser på han. Men han har vist at han kan lage lyd fra seg ja, tro meg..

Knerten og jeg kom faktisk hjem i går på dagen, halvannet døgn etter at han så dagens lys. Det gikk jo ikke an å få sovet noe på barsel så jeg fant ut at det var like greit å komme seg hjem.

Det er så koselig med en nyfødt i armene og lukte og titte og nusse på at jeg kan ikke få sagt det nok! Puppene mine er 10 ganger større og med spreng opp til haka, etter-riene ganske så slitsomme og underlivet er ømt som fy.. men du verden så herlig barseltiden er!!

Hilsen fra den nybakte tobarnsmoren -

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260934-hjemme-igjen-med-knerten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Godt å høre at alt har gått bra :-)

Skjønner godt at du dro fra barsel tidlig, jeg gjorde det sammme selv med førstemann for der var det ikke mye fred å få nei....

Lillesøster er ventet om ca 7 uker, og jeg kom skikkelig i stemning av å lese om deg nå!

Kos dere masse:-)

Annonse

Gjest trultemor26

Gratulerer deg igjen jeg. Og det var så rørende å lese om dine følelser for babyen :) Kos dere masse, og en ekstra kos til lille-store bror (el søster)?

Lille storesøster ja. Hun skjønner jo ikke så mye, men vil gjerne kose på han. Men nå har hun heller ikke vært så mye her sammen med han, noen timer i går kveld og noen timer nå i kveld. Hun har vært hos besteforeldre store deler av dagen i dag.

Annonse

Gjest trultemor26

Gratulerer!! Godt å høre at alt har gått bra :-)

Skjønner godt at du dro fra barsel tidlig, jeg gjorde det sammme selv med førstemann for der var det ikke mye fred å få nei....

Lillesøster er ventet om ca 7 uker, og jeg kom skikkelig i stemning av å lese om deg nå!

Kos dere masse:-)

Lykke til fremover ;)

Velkommen hjem, og velkommen tilbake til dol. Det var morsomt å følge med deg utover kvelden. Og ekstra morsomt å se at du hadde født!

Det er et like stort under hver gang et barn blir født. Men ekstra stort er det når det er ditt eget.

Nyt tiden. Selv om det blir slitsomt til tider, så går det fort. Sukk, synes ikke det er lenge siden jeg selv satt her på dol og ikke visste om jeg hadde rier eller ikke. Og dere sa alle sammen at jeg skulle dra på føden. Og jammen meg var det ikke lillemann som ville ut. Og nå, nå er han straks 15 mnd gammel!

Gratulerer hjerteligst med den store, lille gutten trultemor!

Ja - de digre hendene husker jeg på min 2 år og 3 mnd gamle sønn også, etter at lillesøstra hadde blitt født. Og _det_ hodet!

:-)

Jeg har jo ingen erfaring med å ha barn som er storesøsken, men jeg husker at jeg syntes min mann plutselig fikk så kjempesvært hue!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...