Gå til innhold

Hjemme igjen med knerten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åh, så koselig. Blir nesten babysyk....men bare nesten. Skal snart bli tante, så jeg nøyer meg med det :o)

Kos deg ordentlig i denne nydelig, deilige babytiden.

Det var så artig å lese innlegget ditt, fødte selv for litt over 3 uker siden, og måtte le litt av hvordan du beskrev barseltiden med smerter og ubehag men at det samtidig var fantastisk. Kan si meg enig i de ordene. :-)

Forstår hva du mener med at storesøster er ekstra stor, kan tenke deg hvordan jeg føler med min 6 år gamle skolejente, hun som var lillejenta våres. Nå er hun såå stor.

Deilig med baby ja. Gratulerer så mye.

Hei og gratulerer så mye med gutten =)

Misunner deg litt som er ferdig med fødselen og har fått treffe det lille nurket =) Selv har jeg litt mer enn 2mnd til termin og begynner å grue meg ganske mye til fødselen etter en tøff fødsel nr 1. Gikk fødseln nr 2 bedre enn den første eller?

Annonse

Gjest trultemor26

Misunner deg litt som er ferdig med fødselen og har fått treffe det lille nurket =) Selv har jeg litt mer enn 2mnd til termin og begynner å grue meg ganske mye til fødselen etter en tøff fødsel nr 1. Gikk fødseln nr 2 bedre enn den første eller?

Gikk bedre ja. Mye mer intenst da, men ikke noe tull som sist, da var det så mye ekstra tull. Denne gangen sjedde alt etter "boka".

Lykke til fremover! ;)

Vil bare fortelle deg at min fødsel nr. 2 gikk mye bedre enn nr. 1. Første fødselen varte i 17 timer og jeg var fryktelig sliten, denne varte i 6 timer og jeg følte at jeg hadde mer energi. Lykke til. Prøv å tenk positivt på fødselen, snakk mye om det og gled deg til å se babyen.

Lykke til :-)

Vil bare fortelle deg at min fødsel nr. 2 gikk mye bedre enn nr. 1. Første fødselen varte i 17 timer og jeg var fryktelig sliten, denne varte i 6 timer og jeg følte at jeg hadde mer energi. Lykke til. Prøv å tenk positivt på fødselen, snakk mye om det og gled deg til å se babyen.

Lykke til :-)

Tusen takk for det.. Fødsel nr 1 varte i 1,5døgn og bedøvelsen fungerte ikke som den skulle så det var noen lannnnnnnge timer det ja..

Har snakket litt med legen min om det og følte det hjalp litt å få snakket om det, men gruer meg litt selvom. Prøver å tenke positivt og på at det helt sikkert ikke blir værre ihvertfall =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...