Gå til innhold

På nrk1 kl 22.25 i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

12

• Dorthe

7

• ylvali1365381015

5

• Åsemor

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det skal jeg få med meg.

Og jeg kan svare før jeg ser programmet: at jeg aller helst skulle gått med høyhæla sko hele tiden, fordi jeg har korte ben og føler meg mye mer kvinnelig og sexy med litt hæl. Selv i olabukser ser jeg bedre ut med...

MEN, jeg er dessverre dårlig til beins, og må begrense bruken til sittende stunder (MEGET sjeldent med to aktive små) eller fest (uten dansing;-)

Har nesten bare høyhelte sko men det er fordi jeg er så "heldig" at jeg slipper å gå med dem. De er bare til pynt uansett og så ser føttene mye nettere ut. Jeg innbiller meg at alle ser skoa mine godt og skjønner egentlig ikke hvorfor alle rullestolbrukere stiller med joggesko. Jeg pleier å spørre når de jogget sist innimellom :o)

Annonse

Jeg kan ikke fordra høyhælte sko - får vondt i beina av de, det føles jo helt unaturlig etter min mening.

Jeg var så dum her før jul, at jeg stilte opp på kor-konsert med høye hæler. Vi skulle synge Mozart Requiem og stå i ca en time. Jeg hadde ganske vondt i beina -og ryggen-etterpå...

Annonse

Gjest Shira12

Har nesten bare høyhelte sko men det er fordi jeg er så "heldig" at jeg slipper å gå med dem. De er bare til pynt uansett og så ser føttene mye nettere ut. Jeg innbiller meg at alle ser skoa mine godt og skjønner egentlig ikke hvorfor alle rullestolbrukere stiller med joggesko. Jeg pleier å spørre når de jogget sist innimellom :o)

"Jeg pleier å spørre når de jogget sist innimellom :o) "

Får du ett svar på det eller? ;o)

Gjest Shira12

Jeg liker høye hæler på fest, når jeg pynter meg.

Ellers går jeg i mer lave sko, som er gode og gå i. Har ikke kropp som liker høye hæler ofte.

Og er de for høye på fest også, ja da kan jeg nesten ikke gå på ett par dager. Lider for skjønnheten jeg ;o) (og det faktum at sambo er over 30 cm høyere enn meg, og noen ganger vil jeg danske med han, og ikke bare brystkassen ;o) )

"Jeg pleier å spørre når de jogget sist innimellom :o) "

Får du ett svar på det eller? ;o)

Hehe, folk blir jo litt rare i trynet innimellom da. Jeg tror de innbiller seg at de ikke kan bruke noe annet fordi de aldri har prøvd.

Men det er klart, de er lette å ta på og ikke noe klemmer slik at de er sikker på at de ikke får trykksår og det er det de svarer stort sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...