Gå til innhold

På nrk1 kl 22.25 i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

12

• Dorthe

7

• ylvali1365381015

5

• Åsemor

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12

Hehe, folk blir jo litt rare i trynet innimellom da. Jeg tror de innbiller seg at de ikke kan bruke noe annet fordi de aldri har prøvd.

Men det er klart, de er lette å ta på og ikke noe klemmer slik at de er sikker på at de ikke får trykksår og det er det de svarer stort sett.

Joda, jeg skjønner det.

Men det finnes mange halv joggesko som er fine. Jeg har litt diverse som jeg bruker på sykehuset og når jeg er generelt dårlig. Må jo føle meg litt vel også :o)

Du ser ikke akkurat meg med Riksen sine blå utvaska morgenkåper ute og røyker ;o) Men ingen primadonna heller altså.

Jeg hadde en lang periode av mitt liv hvor jeg stort sett gikk i høyhælte sko utenom jobb. Men dessverre så angriper leddgikt også småleddene i tær og ankler og nå er det bare så fryktlig vondt å gå med høye hæler! Klarer det ikke lengre, helst ikke til fest en gang.

ylvali1365381015

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168124119' post='3464083]

Jeg digger å gå i høyhælte sko.

Hadde gått i det hver dag om jeg hadde kunnet :)

Moren min gjør det, hver dag. Hun er en tøff og for sin alder svært stilig dame synes jeg. Men hun er lærer i småskolen, og jeg kan bare ikke fatte hvordan hun har kunnet holde ut i pumps så krevende som det yrket er... I 30 år har hun stresset rundt på høye hæler...

Jeg er mer praktisk av meg, og vurderer fottøy etter situasjonen. Men jeg får gjerne vondt i beina av høye hæler dersom det går noen timer. Det er vel det som er vanlig.

Høyhæla sko er vestens fotsnøring.

Angelica :o)

Moren min gjør det, hver dag. Hun er en tøff og for sin alder svært stilig dame synes jeg. Men hun er lærer i småskolen, og jeg kan bare ikke fatte hvordan hun har kunnet holde ut i pumps så krevende som det yrket er... I 30 år har hun stresset rundt på høye hæler...

Jeg er mer praktisk av meg, og vurderer fottøy etter situasjonen. Men jeg får gjerne vondt i beina av høye hæler dersom det går noen timer. Det er vel det som er vanlig.

Høyhæla sko er vestens fotsnøring.

Jeg jobber i barnehage, jeg da. Så litt verre å trippe rundt i høye hæler ;)

Annonse

Gjest Shira12

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168125097' post='3464112]

-Hei unger, hjelp meg da, hælen sitter fast i sandkassa!

Hi hi, er ikke jeg morsom eller? Men jeg har bare sett for meg deg på høye hæler blandt barna jeg nå.

-Hei unger, hjelp meg da, hælen sitter fast i sandkassa!

Hi hi, er ikke jeg morsom eller? Men jeg har bare sett for meg deg på høye hæler blandt barna jeg nå.

Jeg ser det også for meg *Le*

Kanskje jeg inspirer de søte små og? hehehe

ylvali1365381015

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168125097' post='3464112]

Ja, det lot seg sikkert gjøre det også, om du insisterte. ;-)

Men et forbilledlig eksempel for barna ville du kanskje ikke være, med pumps i akebakken.

Tror du ville fått problemer med å rettferdiggjøre at de ikke fikk gå i dongeri eller ballerinasko, feks... :-)

Trivelig å jobbe i barnehage, har selv gjort det. Men slitsomt er det, følte meg helt utslitt av lydene enkelte ettermiddager. Og rotet, våte klær om vinteren...

Men for noen fantastiske unger man får bli kjent med! Det er så berikende å kunne snakke med dem, lære dem å kjenne.

Det finner man ikke i andre jobber, kanskje med unntak av læreryrket da.

Gjest Shira12

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168125417' post='3464123]

Jeg ser det også for meg *Le*

Kanskje jeg inspirer de søte små og? hehehe

Spørs om foreldrene blir litt småsur på deg, kl 7 om morgen gauler gullet -Jeg skal ha pensko på meg, for det har Angelica, så det så! *flire*

Ja, det lot seg sikkert gjøre det også, om du insisterte. ;-)

Men et forbilledlig eksempel for barna ville du kanskje ikke være, med pumps i akebakken.

Tror du ville fått problemer med å rettferdiggjøre at de ikke fikk gå i dongeri eller ballerinasko, feks... :-)

Trivelig å jobbe i barnehage, har selv gjort det. Men slitsomt er det, følte meg helt utslitt av lydene enkelte ettermiddager. Og rotet, våte klær om vinteren...

Men for noen fantastiske unger man får bli kjent med! Det er så berikende å kunne snakke med dem, lære dem å kjenne.

Det finner man ikke i andre jobber, kanskje med unntak av læreryrket da.

"Ja, det lot seg sikkert gjøre det også, om du insisterte. ;-) Men et forbilledlig eksempel for barna ville du kanskje ikke være, med pumps i akebakken. Tror du ville fått problemer med å rettferdiggjøre at de ikke fikk gå i dongeri eller ballerinasko, feks... :-)"

He he.. Du sier noe der ;) Men de er bare 1 og 2 år så vet ikke om de hadde tenkt så my på det ;)

"Trivelig å jobbe i barnehage, har selv gjort det. Men slitsomt er det, følte meg helt utslitt av lydene enkelte ettermiddager. Og rotet, våte klær om vinteren... "

Ja, man blir veldig sliten. Tror ikke man skjønner det uten å ha prøvd selv. Hos oss fokuserer vi veldg på å ha det stille og rolig inne. Og å ha det ryddig. Så alle barna er "opplært" til å rydde etter at de har lekt med noe. Funker faktisk veldig bra :)

"Men for noen fantastiske unger man får bli kjent med! Det er så berikende å kunne snakke med dem, lære dem å kjenne. Det finner man ikke i andre jobber, kanskje med unntak av læreryrket da."

Å ja..Den jobben her gir meg utrolig mye. De har jo blitt så avhengige av meg og. Kaller meg mamma og skal kose masse. Savner de jo når jeg er lenge vekke fra de. He he :)

Annonse

Joda, jeg skjønner det.

Men det finnes mange halv joggesko som er fine. Jeg har litt diverse som jeg bruker på sykehuset og når jeg er generelt dårlig. Må jo føle meg litt vel også :o)

Du ser ikke akkurat meg med Riksen sine blå utvaska morgenkåper ute og røyker ;o) Men ingen primadonna heller altså.

Men du skal jo gå på dem da. Det er litt forskjell.

Men når man ikke skal gå på skoa så har de bare en funksjon og det er å se pene ut og da er det jo bare å velge og vrake :o)

Mrs. Wallace

Har nesten bare høyhelte sko men det er fordi jeg er så "heldig" at jeg slipper å gå med dem. De er bare til pynt uansett og så ser føttene mye nettere ut. Jeg innbiller meg at alle ser skoa mine godt og skjønner egentlig ikke hvorfor alle rullestolbrukere stiller med joggesko. Jeg pleier å spørre når de jogget sist innimellom :o)

Der har du jaggu et godt poeng. Det er mange sko som er utrolig lekre, bare man slipper å gå på dem. :o)

Gjest Shira12

Men du skal jo gå på dem da. Det er litt forskjell.

Men når man ikke skal gå på skoa så har de bare en funksjon og det er å se pene ut og da er det jo bare å velge og vrake :o)

Jeg mente at det finnes pene, lette sko og ta på, for de i rullestol.

Nå bruker jeg bare crocs-sko omtrent, kanskje ikke de vakreste, men hele Riksen har så og si, og mine rosa er litt søte :o)

Av en eller annen grunn går jeg aldri med støvletter på sykehuset, kan gå med de inn, så bytter jeg. Passer liksom ikke, jeg er jo syk... Men jeg er jo like syk igrunnen når jeg drar på meg høye støvletter og drar på fest. Mye rart jeg har for meg altså :P

Gjest Shira12

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168126318' post='3464150]

Ha ha.. Helt sant. Og de stakkars foreldrene står det og fatter ikke et kvekk :D

En venninne av meg jobber i barnehage. Hun fikk levert ei lita jente på 2 år, i ballerinaskjørt, ballerinasko og trille koffert, på fjelltur! Alt i lyserosa, såklart.

Så de kan gjøre seg litt forstått, nok til at de får viljen sin ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...