Gå til innhold

Så få bursdager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I klassen til eldstemor har nesten alle bursdag på høsten. Dvs. av 10 jenter har 8 bursdag i løpet av høstsemesteret.

Så på våren er det få bursdagsselskap for henne.

For mellommor som går i barnehagen har nesten alle jentene på hennes avdeling bursdag fra januar og til juni. Så for henne er det motsatt.

Men, det kan jo også tenkes at noen ikke feirer med klassen også da.

Kom til å tenke på det at vi har fått en oversikt over elevene i klassen med telefonnummer og fødselsdato. Den er egentlig veldig kjekk. Kanskje dere kan få noe slikt også?

Mine barn har hittil dette skoleåret vært invitert til helholdsvis en/to bursdager hver. Ingen av dem har bemerket noe om at de syns de blir bedt i for få bursdager, så jeg har ikke tenkt over det. Heldigvis er det ikke sånn her at alle _må_ be alle.

Gjest skolemamma

I klassen til eldstemor har nesten alle bursdag på høsten. Dvs. av 10 jenter har 8 bursdag i løpet av høstsemesteret.

Så på våren er det få bursdagsselskap for henne.

For mellommor som går i barnehagen har nesten alle jentene på hennes avdeling bursdag fra januar og til juni. Så for henne er det motsatt.

Men, det kan jo også tenkes at noen ikke feirer med klassen også da.

Kom til å tenke på det at vi har fått en oversikt over elevene i klassen med telefonnummer og fødselsdato. Den er egentlig veldig kjekk. Kanskje dere kan få noe slikt også?

Nå fikk barnet to invitasjoner i dag, så de fleste er kanskje født i dette halvåret. En slik oversikt hadde vært fin å ha.

Annonse

Nå fikk barnet to invitasjoner i dag, så de fleste er kanskje født i dette halvåret. En slik oversikt hadde vært fin å ha.

Snakk med læreren om dere ikke kan få en slik. Da er det lettere å ta kontakt med andre elver for å treffes etter skoletid. Også vet man litt om når det blir bursdager og kan planlegge litt mer.

Gjest Følg med!

Vet at det også er få bursdager i min sønns klasse på høsten. Regner med det strømmer inn invitasjoner inn til våren.

Jeg synes det er flott at du som mor bryr deg om å følge med på at dine barn har venner og ikke blir holdt utenfor. Det er synd på de barna som har foreldre som gir blaffen i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...