Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til dere som har svart eller fulgt med på tidligere innlegg om gutt som ikke vil spise etter mandeloperasjon.

Fredag skrev jeg et innlegg her, og da var jeg ganske fortvilet over at min gutt fortsatt hadde store problemer med å spise 3 uker etter at han ble operert.

Lørdag kveld fikk han lørdagsgodt til barne-tv. Da ga jeg han ting som jeg visste kunne være vanskelig for han å spise, men som han liker veldig godt. Da jeg så hvordan han langet innpå alt sammen uten problemer gikk det opp for meg at han er blitt helt bra igjen i halsen.

Så fra i dag vil han kun bli tilbudt vanlig mat. Han protesterte selvsagt på det, og sultestreiket helt til i kveld. Men da spiste han faktisk middag!

Så nå er jeg optimistisk, og tror at ting kommer til å gå seg til :-)

Takk til alle som har svart på tidligere innlegg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261079-han-spiser-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...