Gå til innhold

Jeg er en fryktelig dårlig mor!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

34

• nanna

3

• org

2

• waxo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Flystripa

Du slår ikke meg i å være bortreist ;o)

Vel, 1. tann forsvant under tur på motorsykkelen. Da mannen parkerte, var tanna til eldstemann (som var passasjer) tatt av vinden...

Jeg rykket ut tann nr 2, og la den i et glass med vann. Senere samme kveld var jeg tørst :-I

Jeg _tror_ jeg skylte tanna i vasken, og fylte opp med nytt vann før jeg drakk av glasset, men vet ikke sikkert *i svime over egen oppførsel*

Vel, 1. tann forsvant under tur på motorsykkelen. Da mannen parkerte, var tanna til eldstemann (som var passasjer) tatt av vinden...

Jeg rykket ut tann nr 2, og la den i et glass med vann. Senere samme kveld var jeg tørst :-I

Jeg _tror_ jeg skylte tanna i vasken, og fylte opp med nytt vann før jeg drakk av glasset, men vet ikke sikkert *i svime over egen oppførsel*

*ler høyt*

Jeg har ikke blitt avskrevet som mor enda, selv om jeg ved flere anledninger har glemt å være tannfe.

Tannfeer kan ha det travelt innimellom ser du ;o)

Jeg tror nok at jeg fremdeles får lov til å være moren hennes ;)

Hun tok det helt fint, og skjønte godt at tannfeen hadde hatt det så travelt.

Bare sånn av nysgjerrighet: Er det bare mor som er stedfortredende tannfe? Har egentlig aldri hørt om fedre som har den ansvarsfulle oppgaven. Så jeg oppfordrer fedre som fungerer som tannfe til å melde seg! Dermed kan vi skrekkelige mødre få litt avlastning for dårlig samvittighet når vi glemmer oppdraget.

He, he. Her i huset er pappa'n tannfe når han er hjemme og tannfeen skal komme på besøk.

Det har skjedd med 2 av tennene som har blitt mistet til nå.

Men når pappa'n er borte, så må nesten jeg stå for den jobben. (Selv om jeg i går gjorde en slett jobb :))

Nei å nei...går det an å glemme... hehe...:-)

Her har 6-åringen mistet to tenner hittil, første gang var oldefar tannfeen, nå den siste var det meg, og jeg klarte å glemme det til om morgenen når h*n skulle vekkes. Jeg fikset det i full fart, og så gikk jeg inn på rommet igjen. Der kom det fram et lite hode fra under dyna; "mamma, han har IKKE vært her og nå har jeg sikkert vært våken i 10 timer!"... H*n hadde ikke merket at jeg var inne to minutter før, så h*n hadde nok vært i drømmeverden likevel...:o)

Men ansiktet da h*n oppdaget at feen faktisk hadde vært der, glemmer jeg ikke på en stund nei :-)

Herlig når de blir så glade, ja.

Vi har også husket det på morgenen en gang. Men rakk det før hun oppdaget det. Ikke slik i dag, dessverre.

Annonse

:) Skjønner du synes det var leit å glemme det, men sånt skjer! Uff, så mye en skal huske på som mor da. Forklaringen din var jo fin den da, og tannfeen rekker nok å komme innom i natt med penger.

Jeg er HELT sikker på at tannfeen husker henne nå, ja!

Kanskje en ide å kjøpe flere glass ;)

Det er godt å høre at flere foreldre er litt i svima til tider :)

Ene tanna her forsvant på lignende vis. Mannen min så et glass med vann han trodde noen var ferdig å bruke, og helte det i vasken. Vi fikk faktisk tak i tanna på mystisk vis. Hentet bøtte og skrudde opp under vasken.

Det vannet du drakk fikk meg til å tenke på han mannen som i halvsøvne forsynte seg av den gamle bestefarens gebissvann. *Usj* Han var kvalm i lang tid etterpå, hehe.

Annonse

:o) Hun kommer nok over det! Jeg la pengene oppi for tidlig første gangen. Snuppa var så spent at hun ikke fikk sove, så gikk hun inn på kjøkkenet for å ta seg et glass vann... (Jeg hørte det i siste liten, og fikk lurt ut mynten)

He, he ikke så greit å time det rett, nei :)

Som jeg har sagt til ungene...

...Tannfeer har mye å gjøre, vi har jo sett på tv at han ikke har tid til å lage skikkelig middag engang....

Hilsen en tannfe som stadig har hatt det for travelt :-)

Hi, hi, ja du sier noe. Han har det tydeligvis veldig travelt.

Vi har dog blitt enige om at vår tannfe ikke ser slik ut. Vår tannfe er ei lita jente med rosa vinger og krøllete hår - bare så du vet det altså :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...