Gå til innhold

Jeg er en fryktelig dårlig mor!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

34

• nanna

3

• org

2

• waxo

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg glemte den en gang jeg og. Sa som du, at det ikke var alltid Tannfeen rakk runden sin. Lillegutt gikk heldigvis på den. Da han kom fra skolen hadde tannfeen vært der:) Hun kunne nemlig komme på dagtid og, hvis det ikke var noen hjemme.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som "forsømmer" jobben :)

Hi, hi, ja du sier noe. Han har det tydeligvis veldig travelt.

Vi har dog blitt enige om at vår tannfe ikke ser slik ut. Vår tannfe er ei lita jente med rosa vinger og krøllete hår - bare så du vet det altså :)

Sikkert barnebarnet til han på tv.

Man må jo rekruttere nye :-)

Hilsen

margerita1365380476

Sønnen min var 6 da han ramlet og slo tenna i en stein. Han måtte trekker tre fortenner (heldigvis melketenner)

Vi la tenna i et glass vann da vi kom hjem. På kvelden skulle jeg legge noen mynter i, men hadde nesten ingen i lommeboka. Tok det jeg fant av mynter, bl.a noen svenske.

Han lurte veldig på at tannfeen hadde lagt i svenske penger. Vi sa at tannfeen reiste rundt i mange land og kanskje hadde gjort en feil:)

Noe jeg tenker på når jeg leste denne tråden. Hva er takstprisen for en tann som tannfeen tar? Hvor mye får ungene tilbake for sin tann?

Vår tannfe betaler den _mynten_ som til enhver tid har høyest verdi. Altså kr. 20.

Så h*n håper det ikke blir 50-kr mynter før junior er ferdig med tannfellingen...

Annonse

Sønnen min var 6 da han ramlet og slo tenna i en stein. Han måtte trekker tre fortenner (heldigvis melketenner)

Vi la tenna i et glass vann da vi kom hjem. På kvelden skulle jeg legge noen mynter i, men hadde nesten ingen i lommeboka. Tok det jeg fant av mynter, bl.a noen svenske.

Han lurte veldig på at tannfeen hadde lagt i svenske penger. Vi sa at tannfeen reiste rundt i mange land og kanskje hadde gjort en feil:)

*LOL* Den var morsom!!!

Mrs. Wallace

Bare sånn av nysgjerrighet: Er det bare mor som er stedfortredende tannfe? Har egentlig aldri hørt om fedre som har den ansvarsfulle oppgaven. Så jeg oppfordrer fedre som fungerer som tannfe til å melde seg! Dermed kan vi skrekkelige mødre få litt avlastning for dårlig samvittighet når vi glemmer oppdraget.

Høres logisk ut. Den ordentlige tannfeen heter tross alt Terje. ;o)

Gjest catiki21

Vår tannfe betaler den _mynten_ som til enhver tid har høyest verdi. Altså kr. 20.

Så h*n håper det ikke blir 50-kr mynter før junior er ferdig med tannfellingen...

Da kan det bli dyrt om den fe må betale 50 kr for hver tann. Håper det fortsetter å være 20 kr som har høyest verdi, også i fremtiden.

Annonse

Datteren min kom hjem en dag og sa at nabogutten hadde lært henne at hun måtte putte tanna si i et glass uten vann, for da fikk hun seddler. He he, lure vettu.

Men når hun mistet tanna la hun den i vann, tror hun synes det var litt stas.

He, he - utspekulert liten gutt ja.

Her hadde det nok ikke vanket noen sedler uansett da.

Nå har tannfeen vært her, mens jeg hentet jentene.

Storesøster har ikke sett det enda, og jeg har ikke tenkt å si noe riktig enda :)

Så dårlig mor har jeg også vært,- opptil flere ganger ;-)

De overlevde fint, såvidt jeg husker. Men så tror jeg vel egentlig at de alltid har visst at det var meg som la pengene der.

Det virker ikke som om hun tror jeg det vi som gjør det - enda i alle fall.

Er ikke bare lett å være tannfe heller, da ;o)

Men jeg må si jeg syns du taklet det veldig bra. Faktisk ganske pedagogisk også!

Du får "fly" litt raskere neste gang da, ser du!

Jeg skal i alle fall huske på det! Får gjøre som noen skrev i et svar, legge inn en huskelapp på mobilen som ringer rett før jeg legger meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...