Gå til innhold

Jeg er en fryktelig dårlig mor!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

34

• nanna

3

• org

2

• waxo

2

Mest aktive i denne tråden

Det har skjedd oss mange ganger, så du er ikke den eneste ;-)

Glemmer tannfeen å komme, så er det fordi hun har så mange å besøke. Det hjelper alltid å skrive en lapp og legge ved eggeglasset neste kveld. Seksåringen skrev en lapp der det stod: KIÆRE TANFE JEG HAR MISTA TANA MI Å DU GLEMTE Å KOME KLEM FRA ........

Neste morgen hadde tannfeen selvsagt vært der og lagt på en ekstra 10-kroning ;-)

Det har skjedd oss mange ganger, så du er ikke den eneste ;-)

Glemmer tannfeen å komme, så er det fordi hun har så mange å besøke. Det hjelper alltid å skrive en lapp og legge ved eggeglasset neste kveld. Seksåringen skrev en lapp der det stod: KIÆRE TANFE JEG HAR MISTA TANA MI Å DU GLEMTE Å KOME KLEM FRA ........

Neste morgen hadde tannfeen selvsagt vært der og lagt på en ekstra 10-kroning ;-)

Det er så godt å vite at jeg ikke er den eneste.

Og den lappen var jo bare nydelig, da!

Tannfeen kom i går ettermiddag mens jeg hentet jentene :)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...