Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe 2 par skøyter, og de ungene bruker hhv. 27 og 33 i vanlige skostørrelser, men hockeyskøytene har nummer 1, 2 osv.

Hvilke størrelser skal jeg da kjøpe!? Klarer ikke å få opp noe omregningstabell på xxl, selv om det er en link til "Hvilke str skal jeg kjøpe?". Når den kommer opp, er den nemlig blank...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261287-hockeysk%C3%B8yter-og-st%C3%B8rrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke skøyter? kjøpte akkurat der og de var vanlig str. Hockey til 195,-

Jeg sjekka en gang til, og jo da! Det stemte det, vanlige nummer og billigere pris enn dem jeg fant, ja! Jippi!

Men- guttungen på 7 skal jo ha hockeyskøyter, - men jenta på 5? Skal ho også ha det, eller klarer ho å gå på kunstløpskøyter!? Hva tror du!?

Jeg sjekka en gang til, og jo da! Det stemte det, vanlige nummer og billigere pris enn dem jeg fant, ja! Jippi!

Men- guttungen på 7 skal jo ha hockeyskøyter, - men jenta på 5? Skal ho også ha det, eller klarer ho å gå på kunstløpskøyter!? Hva tror du!?

Skal hun spille hockey? Da bør man visst ikke bruke kunstløpsskøyter pga de stoppe-piggene foran på bladet.

Skal hun spille hockey? Da bør man visst ikke bruke kunstløpsskøyter pga de stoppe-piggene foran på bladet.

Hun skal bare gå på skøyter, hun! Vil ikke tro at ho med sin rosa dress vil spille ishockey, nei. Men det er kanskje lurest å kjøpe hockey henne og.... I tilfelle.

Annonse

Hun skal bare gå på skøyter, hun! Vil ikke tro at ho med sin rosa dress vil spille ishockey, nei. Men det er kanskje lurest å kjøpe hockey henne og.... I tilfelle.

De lærer bedre skøyteteknikk hvis de går på skøyter uten pigger. Med pigger går man ofte "rettere" i stedet for å sparke skikkelig fra, og piggene brukes som brems.

Det er nesten ingen som kommer til å lære kunstløp uansett, så ikke kjøp kunstløpskøyter før hun selv evt. forlanger det.

De lærer bedre skøyteteknikk hvis de går på skøyter uten pigger. Med pigger går man ofte "rettere" i stedet for å sparke skikkelig fra, og piggene brukes som brems.

Det er nesten ingen som kommer til å lære kunstløp uansett, så ikke kjøp kunstløpskøyter før hun selv evt. forlanger det.

Ok!;-)

Vi kjøper kun hockey uansett bruk og rosa dresser. Det skal være mye bedre å gå på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...